Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 444 ggr
Citron
0

Skratta dig glad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag sitter och tittar igenom minna äldsta bilder, ibland är även det roligt. Titta bara på den här underbara bilden!

Jag vet inte riktigt vad han håller på med, men det är Julia som har tagit fotografiet tror jag. En aning mycket zoom kanske. :-) 

Sitter du med någon rolig bild i ditt album, dela gärna med dig isåfall. Jag tror att vi alla behöver få skratta lite idag. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Citron
0

Kan man gå klädd såhär i Mars? Det tyckte iaf Julia. Boxnings-handskar och sommarkläder, bra i alla möjliga väder. :-)

Citron
0

God 06:00 söndags morgon. :-)

Citron
0

Ramla inte omkull nu. :-)

Det är ju inte klokt vad många roliga bilder man har, men som man ens aldrig tittar på. Fotografierna kanske är utav den sämre kvaliten, men ändå tycker jag att dessa är mer värda än minna bästa. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Kurtson
0

Min 4-åring brukar låna mammas mobil och foto en hel del, skall senare se om jag håttar några sådana kort, de brukar vara rätt så coola….

irma
0

tack för du vår gråa trista höst dag till en glad dag Skrattande alla foton behöver inte vara i topp klass vad gällande skärpa och teknik m.m. jag tycker att motivet många gånger är den vicentliga. Ska man ha alla foton i toppklass så blir det inga spontana bilder utan dom är mer arrangerad. Dom bästa minnena kan just vara dessa bilder som är lite kass i kvaliten men något som man blir glad av att se och man minns den speciella dagen eller händelsen Skrattande Fler såna vill vi se..

Citron
0

Kurtson, hoppas vi får se lite av dom bilderna snart! :-)

Irma, ja, det är precis det jag menade. Men Julia är dock inte så glad över bilderna på henne när hon är nyvaken. Det är kanske någonting hon istället skrattar åt när hon blir äldre. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

emmaa
0

Lillasyster :)

emmaa
0

Eller kanske den här från när hon var lite mindre!

irma
0

#6 säkert är roliga bilder för henne att se när hon har blivit vuxen, just nu så tycker hon att det är pinsamt kanske  har själv tonåringar och en del grejor och kort är SÅ himla pinsamma,,, särskilt dottern tycker det är pinsamt,,hon är 16 år,, grabben tar det hela med en nypa salt..han är 18…

Glad

Citron
0

haha, härliga bilder Emma. När jag ser på bilder med mycket skratt och bus i, då blir jag själv glad och sprallig. Tack! :-)

#6. Jag måste ju också ha någon extremt pinsam bild att sätta på plakatet när hon tar studenten. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim  Johansson

Elisabet
0

här har jag en bild från då brorsan blev konfirmerad i somrast.. e äldst men har blivit minst.. den får iaf mej att skratta för vi hade så roligt då bilden togs.. :)

skojiga bilder ni har alla andra!! man börjar le åt alla!!

Robert
0

Tänk vad fotografier hjälper till att hålla minnet kvar på de ögonblick man har varit med om. Det som jag tycker är väldigt trevligt är att titta på fotografier tillsammans med andra och det är oftast trevligast över ett album, så glöm inte att skriva ut dina bilder också!

Kicka gärna på denna länk! Testa Beanpix och få 15 utskrifter gratis.

Hälsningar

Robert