Fem i nio

Ja, vad ska man säga? Du lyckades i alla fall fånga ögonblicket (=klockslaget). Håller med dig - svårbedömd.
// staffan

Jag tycker det är aldeles för mycket tomhem. Kanske om en telefonstolpe fanns där istället för bara himelen. Sedan också vinkla ned kameran lite så man ser lite mera utav "tornet". :D Men annars var det en jättefin bild.
MVH
- Jim Johansson

Jag håller nog med dig Jim. Det som fick mig att bli osäker var att jag inte vet om jag vill se mer av tornet… :)
// staffan

hehe, det är lite svårt att veta för mig också, eftersom jag inte vet hur tornet ser ut längre ner. Men jag är nog allt nyfiken på det iaf. ;)
MVH
- Jim Johansson
Någon som känner igen vad det är för byggnad?
Faktum är att byggnaden är väldigt ful, men himlen kändes fin. Egentligen ville jag bara ha ett kort på himlen, men jag var tvungen att få något som gör det mer intressant.
Mvh // Johan
Hehe. Själv löpte jag amok med digitalkameran i somras för att skaffa redieringsmaterial. ;) Har säkert 50 bilder med ingenting annat än himmel. Och lika många med i princip bara vatten…

#5 Hm, rent spontant ser det ut som en skolklocka, får för mig att det kan vara Frans Schartau eller Åsö gymnasium?
Och nej jag vet inte heller vad jag skall tycka om bilden:)

Häftig bild!
Skulle passa perfekt som skrivbordbild på datorn :]

En liten historia eller dikt med ett ämne om torn eller dylikt skulle göra bilden mer intressant. :D Kanske någon kort berättelse om tomhetens torn. :D Då får man sig en bättre uppfattning om meningen med bilden också.
MVH
- Jim Johansson