Pratbubblan
Jo, nu tänkte jag att vi kör en liten fotolek. Jag lägger in en bild, och nästa person lägger en pratbubbla/tankebubbla till bilden, men man behöver inte skicka det på bilden, utan det räcker med att man skriver det inom citattecken i meddelanden. Jag tror att ni förstår, så jag slutar förklara och lägger in min bild.
Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.
"försvinn dumma fluga!" -så??
jaha, skulle ja inte skriva till din?? eller ska jag ladda upp en ny som nån annan ska skriva om?

aaj! den har fastnat, kan du inte släppa!?!

oj mitt svar kom visst lite sent :/ hoppas det går bra ändå…

haha :P

nej du hittade mig igen, jag försöker ju gömma mig här..

(Kan ju säga att bilden jag bifogade gäller fäktning :) Masters finalen 2008 i Finland).

Mm det där var ju riktigt gott :P finnd det mer?
jag förösker lägga in en ny bild men det går inte :( jag vet inte vad det är för fel…

Gerbilen till höger: "Bert, grannarna har grillfest och vi har inte fått någon inbjudan! Vad tänker du göra åt detta?!"
Gerbilen till vänster: *tänker* "Suck, nu börjas det igen…"

vänster: "jag passar in mest! ingen kan se mig nu!"

bilden då?

Då lägger jag in en bild

#64 dethär är djurfoto ;P men det var en vacker apa (A) x''D

oj sorry! :o trodde jag var inne på djurfoto! 

"bara en liiten mumsbit…. en liiten…?!"
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

"Kolla grabbar såhär gjorde jag, du skulle ha sätt vetrinärens min när jag bet tag i hans känsligare delar, men det fick han fan-i-mig ta när man nipsar bollarna på mig utan vidare och sedan får hutlöst betalt med pengar som kunde ha gått till min bjällerbolls samling! Ett öga för ett öga en tand för en tand."
Obs dålig bildkvalitet (tagen med mobil)
vi kanske ska starta en ny tråd med fortsättningen på denna lek? denna börjar ju bli lite lång….
Tråden kan nu fortsätta på Pratbubblan 2! är det ok?