Foto iFokus

Foto

Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 661 ggr
nnea
0

Kritik på sjöbild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Laddar upp ett foto jag har tagit (:

Inte den bästa. Men jag har bara en kompakt digitalkamera. Blev rätt nöjd iaf Glad

Komentera vad ni tkr! Jag tål kritik!

Kram nnea

linaelsy
0

Jag tycker bilden var väldigt harmonisk och fin. Först så störde jag mig på den snea horisonten, men ju mer jag kollade på bilden desto mer märkte jag hur mycket det tillförde bilden.

werner
0

Jag tänker nog vara lite tråkig och skulle kunna tycka att det skulle vara lite mer stenar så kanske du kunde slopa horisonten, tror det skulle bli en bra bild med vatten och stenar :)

palsternackan
0

Du står för nära stenarna. Vill se MER av dem, de är lite.. avhuggna… och sedan så ser bilden lite sne ut, skulle vilja ha den lite rak med horisonten (heter det så?). Annars fina färger och så!

rulda
0

jag tycker om bilden. Horisonten gör att det känns som om man står vid världens ände.
Du visar att världen är rund helt enkelt (fast ändå med ett slut)

linaelsy
0

håller med #4 till 100%

Eostra
0

Jag tycker nog att det mest stör med den sneda horisonten, tyvärr. Skulle gärna ha lite mindre förgrund också, och kanske se lite mer av himmeln, för den ser ut att ha varit ganska vacker just då. :)

eighteenlives
0

Jag tycker det är en fin och harmonisk bild, förutom den snea horisonten.

Hade det vart en systemkamera hade man velat ha ett halvtonat gråfilter…  Den övre halvan av bilden, mot solen, är lite överexponerad.

Hursomhelst, en väldigt stämningsfull och vacker bild, tycker jag! =)

nnea
0

Tack för alla tips ! (: