Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 842 ggr
Muwrat
0

Kritik Blod

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp :D

vill ha kritik på 2bilder.

men inte kritik på bildkvalitén etc. för de är fotade med mobilkamera utan jag vill har kritik på fotoidén och på vad jag hade kunnat förändra eller tagit ur en annan vinkel.

Muwrat
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.

nadnadiine
0

Läskiga bilder.. speciellt den sista

Bullan
0

Är det riktigt blod på den 2:a? Ser då väldigt verkligt ut, speciellt med tanke på ärren ovanförFörvånad

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Sweelin
0

Åh herregud, varför sitter du och skär dej för? Och sedan med stålthet visar upp dem på internet?

Inte så bra…Förvånad

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Buuc
0

Jag tycker att bild 2 vart jättebra, men ettan gillade jag inte alls…

#4 Äsh, det är väl inte så farligt? Alla gör väl det när man har lite tråkigt.. ;P Haha, nej, skojar bara… Men det kanske inte är på riktigt..

Sweelin
0

#5 Men det är rätt vanligt att ungdommar skär sej i den här ålder… Och dom mår oftast dålig av nått

Och som det ser ut så är det inte första gången.

werner
0

Altså det bror på vad du vill få fram med bilderna, jag fotade min kompis en gång som hade en fet köttkniv i handen med ytterst lite kläder på sig (bruden ej kniven så inga missförstånd görs Flört) i ett hörn med endast en liten lampa som ljus och sen hälde vi proviva äckel cherry/morots klägg överallt där det skulle vara blod och sedan gjorde jag hennes kropp ljusare och mörkade ned allt så det såg ut att vara en glimt ur en bisarr källare eller något..

Hon ville bara ha en sån bild (fråga med ej varför) och jag ville få känslan att hon var ensam därför blev det ganska mycket mörker, blod för att visa att man kommer försent, den stora kniven för att visa att hon slog på stort och att hon var ljusare för att livsfärgen gått ut med blodet..

Den första bilden känns lite som "oj hoppsan, torka lite med hushållspapper" och nr 2 ett rop på hjälp men dock kunde bilden redigerats så den var mörkare och mer horibel.

Muwrat
0

svar till de flesta, ja det är riktiga sår och riktigt blod ^^,

men det var inte det som var ämnet. -.-

och hm. ja jag får hjälp för detta ^^,

Muwrat
0

* så ni behöver inte oroa er för det eller något i den stilen ^^,

Bullan
0

För egen del hoppas jag slippa se liknande bilder igenTystSkäms

Givetvis blir man ju illa berörd av att se sådant här.

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Sweelin
0

#8 Jag önskar dej lycka till. Kramar :)

Men du ville ha kritik :P

Det hade sett mera "bra" ut och blodet som rinner ner från din hud hade liskom blivit en pöl, nedanför på pappret, så att det liskom hängde ihop :) Men går att (REDIGERA) tillFlört

Bild nummer två, Hade velat ha lite mer skärpa på ordet "take" men jag vet ju inte vad du har för kamera :)