Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-hård
Läst 908 ggr
suefia
0

Kritik på vattenbilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!!

Har nyss börjat fotografera och skulle väldigt gärna vela ha kritik på mina vattenbilder :) Gärna hård kritik också, det e bara bra :)

suefia
0

en till ^^

Belindaa
0

Är tyvärr kass på att ge kritik, men jag tycker att bilderna var coola. Men den blåa/turkosa/whatever bakgrunden stör mej på något sätt, men samtidigt inte ^^ haha.
Måste också få fråga hur du fick vattnet att "hoppa upp"?

mimmibackman
0

#2 När du släpper en " klump " med vatten så droppar det uppåt ändå fast vi människor inte riktigt hinner registera det :)

Testa och se, så kan du testa och leka med dina manuella inställningar samtidigt! :D Det var det första jag gjorde när jag fick min kamera ;)

mimmibackman
0

Väldigt snygga bilder måste jag säga med :) ser ut att vara bra skärpa, och ljusättningen är bra. Tkr om bakgrundsfärger, om man nu kan kalla det det, det röda färgerna på botten och den turkosa bakgruden går snyggt ihop! :)

snyggt jobbat!

suefia
0

Tack för kommentarerna !!!  Jag använde mig av enkronor som jag släppte i vattnet när jag tog korten, då vart det stora och fina "uppåtstänk" :D

suefia
0

putt

Buuc
0

Jättefina bilder! Dock är färgerna lite för starka vilket leder till att bilden blir suddig vid vissa ställer.

[mingdie]
0

#7 Det var en nyhet för mig. Starka färger som gör bilden suddig?

Fina foton och dom starka färgerna gör verkligen att dom står ut. Mycket bra skärpa och klara färger, speciellt det andra fotot.

suefia
0

tack för alla kommentarer ^^

en ny bild jag tog för nån dag sen, liknar en elefant^^ synd på skuggan bakom :/

suefia
0

bilden i #9 är helt oredigerad !!!! ^^

palsternackan
0

Färgerna stör lite grann, man sliter blicken från vattnet. Men det är ändå häftigt.. hur får du till färgerna?

Buuc
0

#8 Jag menar inte att bilden blir suddig, utan dom starka färgerna smeter ut sig i bilden. Det blir oftast så med starka bilder och när man t.ex. har en helt vit bild med svart på, då blir det också kladdigt.