Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 350 ggr
Robert
0

*** Foto iFokus ställer ut ***

Foto iFokus kommer att ha en egen monter på Fotomässan 2006 perioden mellan 10-12 november. Jag skulle vilja ha din hjälp!

- Trycksak om Foto iFokus, jag tror att Staffan här på iFokus kanske skulle kunna hjälpa till med det.

- Hjälp med att vara närvarande, jag har problem att komma dit första dagen vid öppningen den 10 november, fredag och kanske på sent på söndagen den 12 november.

- Kanske något material att hänga upp på väggen? Montern är ca 2x3 stor. Vad säger du om att vi har en tävling här intern på Foto iFokus? Bästa bilderna blir upphängda i monterna med fotografens namna och allt?

- Alla medlemmar på Foto iFokus kommer att få en rabattkupong med vårt namn på. Kupongen kommer att finns för nedladdning här på Foto iFokus.

- Övriga förslag välkomnas.

Tack för hjälpen!

Robert Hammar

emmaa
0

Jag ska definitivt komma dit! Det tar mig en kvart till Nacka strand så jag lär nog spendera minst en av dagarna där. Rabattkupongen gör det ju bara ännu mer värt det!

Tävlingen var en jätterolig idé! Tänk att komma dit och se sin egen bild? Eller iallafall någons härifrån?

/Emma

Citron
0

Vi får se hur mycket månadens pengar blir. Jag måste ju lägga undan till julklappar också. :-) Det tar mig en och en halv timma till Nacka, så jag kan kanske komma på en utav dagarna jag med. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Isak
0

Tävling låter som en bra idé. Kan ju mycket möjligt bli så att vinnarna åker dit för att se sin egen bild.

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

montax
0

Tävling vore skoj. Skrattande

Men den borde i så fall dra igång mycket snart om det ska hinnas bedömas/röstas och tas fram papperskopia på vinnarbilden.