Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 531 ggr
Robert
0

Tipsa om Foto iFokus

**
Vi på Foto iFokus hoppas att du trivs här tillsammans med oss.**

Förutom dina bidrag med innehåll i form utav kommentarer, frågor och bilder så är vi några andra fotografer som delar med oss utav våra kunskaper och erfarenheter. Du kanske har noterat signaturerna:

Broderbluff

Arleklint

Robert

**Vi är övertygade om att Foto iFokus kan bli ännu bättre, innehållsrikare, och mer utbud om vi blev större.
**Tänk på att ditt medlemskap är gratis.

Och du som medlem får redan bla detta helt utan kostnad: 

• Du kan lägga in ett obegränsat antal bilder varje dag. Andra fotosajter tar betalt för att man ska kunna lägga in bilder eller så är man begränsad till ett visst antal per vecka eller totalt.
  • Du har tillgång till en rad massa artiklar, och inga artiklar är låsta utan öppna för alla besökare.
  • Du har en egen dagbok och fotoalbum som du administrerar fritt.

När du berättar om Foto iFokus på din fotoklubb, fotokurs, skola, jobb, bland släkt och vänner hjälper du dig själv och oss andra här på Foto iFokus till att få en bättre sajt.

Hjälp oss att uppnå målet på 1 000 medlemmar till slutet av oktober! Så slå på din djungeltrumma, banka ut budskapet om FotoiFokus

Tack för din medverkan!

Robert

atilla
0

Robert. Jag har sedan mitt inträde på iFokus upptäckt alla de fördelar du nämner. Jag uppskattar det mycket. Du glömmer en sak…. Den goda stämningen som jag inte upplevt på Något annat forum Här finns en ödmjukhet och en önskan att ställa upp och hjälpa. Jag har på min korta tid här lärt mig väldigt mycket. Den goda stämningen och den "vett och etikett" som råder här, vågar jag nog tillskriva Robert.

Hälsningar

Magnus

Citron
0

Ja, jag håller med Magnus i allting.
"Keep up the good work" som man brukar säga. :-)

Kan man se hur många medlemar som är registrerade på foto.ifokus  någonstans? 

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

KerstinP
0

Jag har redan en tråd på hundsidan som heter Fototips som länkar hit.För övrigt så trivs jag jättebra här.

Niklas
0

#0: Du gör ett utmärkt jobb Robert!

#2: 775 stycken just nu. Klicka på länken Medlemmar ovan.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Rosenhill
0

Färdig

broderbluff
0

777st medlemmar nu