Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-hård
Läst 852 ggr
LeoL
0

Bästa bilden

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

den här är nog min bästa bild … så vad tycks  ?

Spectabile
0

Det är helt klart en mycket fin bild. Det måste vara skoj att kunna göra sådana skapelser. Glad

Stormviskaren
0

Gud vad häftig bild!

LeoL
0

sant .. mycke fantasy …

Finyare
0

Shit vilken liten unge!

Musiken
0

Inspirerad av Anne Geddes?

Vaselek
0

Eller så är blomman GIGANTISK!!!!   Tungan ute

Carlton77
0

Snyggt gjort men snott.
Men å andra sidan. Vilka ideér är inte det?

Här är kvinnan som gör det åt Hollywoods kändisar.
http://www.annegeddes.com/

Bullan
0

Jättesnyggt gjort och fin bildSkrattande

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Ruterdam
0

Jättesnyggt!

filliponkan
0

Jag måste vara ärlig och säga att det ser lite töntigt ut. Blomman är helt fel och barnet fokuserar inte ens.

[mingdie]
0

#10 Vad är det för fel på blomman? Vad är det barnet inte fokuserar på?

LeoL
0

#10 det vill jag också veta …

Eostra
0

Kan inte annat än hålla med #10..

[mingdie]
0

#13 Bra då kanske du kan upplysa oss om vad barnet skall fokusera på och vad det är för fel på blomman. Ditt inlägg ger inte trådskaparen ett skit när det kommer till kritik.

Om du inte har något konstruktivt att komma med så är det nog bättre att låta bli att kommentera.

Bullan
0

Jag förstår inte heller vad det är för fel i bilden!? Jag tycker det är ett bra montagejobb överhuvudtagetSkrattande

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Eostra
0

#15 Visst, det är bra redigerat och alltihop. :) men jag tycker hela idén är lite löjlig..

Kalle77
0

En kreativ idé kan aldrig vara löjlig!
Däremot kan ju inte alla gilla resultatet. I detta fallet tycker jag att resultatet blev mycket bra, idéen är väl genomförd och montaget välgjort.

Härligt med något annat än tråkiga bilder på hästar med avklippta öron eller suddiga bilder på kaniner och andra husdjur som egentligen är helt ointressanta för alla utom möjligen för den som tagit bilden.

Bra jobbat LeoL!

[mingdie]
0

#16 Du har totalt missat vad som menas med att ge kritik. Om du tycker att det är en löjlig ide så är det bättre att låta bli att kommentera. Om du vill ge kritik så ge konstruktiv kritik på bilden och inget annat.

Eostra
0

#18 det har du redan påpekat.. Säger bara vad jag tycker + att han har aldrig frågat efter kritik, bara efter vad vi tycker. ^__^

empan-hampus
0

Är bilden snodd? =O Men då är det ju inte han som gjort den..

[mingdie]
0

#19 Om man lägger ut en bild under "kritik hård" vad tror du han är ute efter?

#20 Bilden är inte snodd. Iden är lånad men så är dom flesta andra.

empan-hampus
0

#21 Jasså okej Glad Det jag tror att alla menar med att bebisen inte är fokuserad är att den inte kollar in i kameran och lixom är helt ointresserad Flört