Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 700 ggr
Starfall
0

Kritik - Vatten

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

För ett tag sedan var jag ute och gick med hundarna över en stor, lerig äng. Där fanns bland annat många traktorspår fyllda med vatten. Fotade ett sånt traktorspår och detta är resultatet. Nu vill jag gärna få kritik, står inför att skaffa en Nikon d90 så jag vill gärna få konstruktiv kritik så jag kommer fota bättre bilder med den och så:)

Denna bild är för övrigt fotad med min kompaktkamera Kodak Easyshare M 753 Easyshare, inte alls bra kamera men bättre än inget alls kan jag tänka mig.

Mvh//Caroline

Motalavikens
0

Jättevacker bild , tycker inte det finns nåt man kan säga som är dåligt =)

Hannybee
0

Tycker bilden är fin och intressant, men texten med ditt namn få du jobba lite på… Färgen stjäl för mycket uppmärksamhet.

Buuc
0

Snygg bild!

Starfall
0

#1 & #3 Tack så mycket! =D

#2 Okej, ska tänka på det tills nästa gång:) Har originalbilden kvar, så kan fixa ny text på den och visa:) Just det där med mitt namn känner jag att jag behöver träna mer på… haha, ser inget vidare proffsigt ut! ;)

Kramar/Carro

Hannybee
0

#4 Varför inte göra en egen logga? Det är väldigt enkelt…

Starfall
0

#5 Jo, jag har gjort en logga som jag har på vissa av mina bilder, men det var då jag hade photoshop. Nu har jag tyvärr inte det, men vill gärna skaffa så jag kan göra loggor igen:)

Hannybee
0

#6 Jaha, okej. Sålänge kan du ju ta en lite mer diskret färg kanske…