Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 655 ggr
Musiken
0

Vid vattnet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har spenderat helgen vid en otroligt vacken liten tjarn och hade riktigt tur med vadret! Soligt, samt tunga moln dar solen brot igenom just i solnedgangen.

Musiken
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Andra och sista bilden.

Bilderna ar tagna staendes i vattnet och med bara solen som ljuskalla.

Bleenda
0

Mycket fina bilder. En speciell stämning över dom och annorlunda.

Musiken
0

Kolla garna i storre format sa blir de inte lika grotiga :)

radera
0

tycker också om bilderna =)

Minikoch
0

gillar bilderna men jag förstår inte varför det står en man i andra bilden och kollar på henne??

squidan
0

Fina men tycker du kunde redigerat bort husen i bakrunden och så undrar jag varför det står en snubbe på andra bilden?

lifv
0

måste varit kallt för tjejen i vattnet!! Usch…

Tycker mycket om milderna och speciellt den första!

Bra gjort

Musiken
0

Anledningen till att det star en karl pa andra bilden ar for att skapa en story. Utan honom hade det bara varit en naken tjej i en sjo, nu vacker bilden fragor och betraktaren far fundera pa vad som hander och hitta pa en historia som gar till bilden :)

Tack alla :)

(Och ja det var ratt kallt. Stod sjalv ute i vattnet nar jag fotade sa jag ar inte ett dugg avundsjuk pa mina modeller!)

vasskoete
0

Antar att instrumentet är satt i fel hand för att ljuset skall bli det rätta i bild 1. I övrigt hade Du kunnat klona bort husen eller varför inte göra bakgrunden lite suddig…

Bra bilder annars.

Musiken
0

Nej, daremot har jag satt fiolen i fel hand for att inte skymma modellens ansikte :)

Och personligen sa ar jag inte sa mycket for att over-redigera bilderna. Ar det hus i bakgrunden sa ar det :)