Vid vattnet
Har spenderat helgen vid en otroligt vacken liten tjarn och hade riktigt tur med vadret! Soligt, samt tunga moln dar solen brot igenom just i solnedgangen.
// Amanda

Andra och sista bilden.
Bilderna ar tagna staendes i vattnet och med bara solen som ljuskalla.
// Amanda
Mycket fina bilder. En speciell stämning över dom och annorlunda.

Kolla garna i storre format sa blir de inte lika grotiga :)
// Amanda

tycker också om bilderna =)
gillar bilderna men jag förstår inte varför det står en man i andra bilden och kollar på henne??
Fina men tycker du kunde redigerat bort husen i bakrunden och så undrar jag varför det står en snubbe på andra bilden?
måste varit kallt för tjejen i vattnet!! Usch…
Tycker mycket om milderna och speciellt den första!
Bra gjort

Anledningen till att det star en karl pa andra bilden ar for att skapa en story. Utan honom hade det bara varit en naken tjej i en sjo, nu vacker bilden fragor och betraktaren far fundera pa vad som hander och hitta pa en historia som gar till bilden :)
Tack alla :)
(Och ja det var ratt kallt. Stod sjalv ute i vattnet nar jag fotade sa jag ar inte ett dugg avundsjuk pa mina modeller!)
// Amanda
Antar att instrumentet är satt i fel hand för att ljuset skall bli det rätta i bild 1. I övrigt hade Du kunnat klona bort husen eller varför inte göra bakgrunden lite suddig…
Bra bilder annars.

Nej, daremot har jag satt fiolen i fel hand for att inte skymma modellens ansikte :)
Och personligen sa ar jag inte sa mycket for att over-redigera bilderna. Ar det hus i bakgrunden sa ar det :)
// Amanda