Kritik Ros
Jag gillar den- lite dyster, men ändå varm i färgerna, mycket skuggor och dova nyanser
Kanske kan ljusas upp en aning i ett bildbehandlingsprogram, och för bästa effekt skära bort det riktigt mörka till höger i bild. Men helt i min smak, bortsett från att rosen kanske skulle plockats ur påsen…
Tack! :D
-' Rebecca Johansson
*puttar* =)
-' Rebecca Johansson
Härligt motiv, gillar att det är lite dyster och så. Jättefina färger och snygg skärpa! Jag hade nog gillat bilden ännu mer om rosen varit lite vissen och/eller utan plasten runt om. Ljuset och färgerna ger lite känslan av att den är bortslängd tycker jag, men känslan minskas lite i och emd att rosen är så välbehållen.En sista sak jag har att säga; bilden är för kornig för att vara perfekt, för högt ISO kanske? Kornigheten förstör skärpan en del, och i sig är den inte snygg. Men i det stora hela en mycket bra bild!
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

Jag tycker att du skulle ha tagit ut rosen ur plasten innan du fotograferade den.. Annars så tycker jag att bilden är jätte fin.
Jättefin bild, gillar färgerna. Synda bara att plasten är kvar. De är väl en smaksak, men jag tycker nog det hade blivit bättre utan.

#7 det va precis vad jag med sa. Att det nog hade varit finare utan plasten.
#8 Haha, okej. :) Orkade inte läsa igenom allt, sa bara det jag med tyckte… :P Då hade vi i alla fall samma åsikt ju, bort med plasten! Fast annars var bilden fin. :D
gillar stämningen i bilden!