Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-nybörjare
Läst 554 ggr
Oriel
0

Kritik Ros

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kommentera denna bilden på en ros som jag fotograferat :D Bilden är oredigerad, har bara förminskat den.

-' Rebecca Johansson

Banio
0

Jag gillar den- lite dyster, men ändå varm i färgerna, mycket skuggor och dova nyanser

Kanske kan ljusas upp en aning i ett bildbehandlingsprogram, och för bästa effekt skära bort det riktigt mörka till höger i bild. Men helt i min smak, bortsett från att rosen kanske skulle plockats ur påsen…

Oriel
0

Tack! :D

-' Rebecca Johansson

Oriel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Redigerade den lite :D

-' Rebecca Johansson

Oriel
0

*puttar* =)

-' Rebecca Johansson

Metinia
0

Härligt motiv, gillar att det är lite dyster och så. Jättefina färger och snygg skärpa! Jag hade nog gillat bilden ännu mer om rosen varit lite vissen och/eller utan plasten runt om. Ljuset och färgerna ger lite känslan av att den är bortslängd tycker jag, men känslan minskas lite i och emd att rosen är så välbehållen.En sista sak jag har att säga; bilden är för kornig för att vara perfekt, för högt ISO kanske? Kornigheten förstör skärpan en del, och i sig är den inte snygg. Men i det stora hela en mycket bra bild!

Miss-SuzieQ
0

Jag tycker att du skulle ha tagit ut rosen ur plasten innan du fotograferade den.. Annars så tycker jag att bilden är jätte fin.

Hannybee
0

Jättefin bild, gillar färgerna. Synda bara att plasten är kvar. De är väl en smaksak, men jag tycker nog det hade blivit bättre utan.

Miss-SuzieQ
0

#7 det va precis vad jag med sa. Att det nog hade varit finare utan plasten.

Hannybee
0

#8 Haha, okej. :) Orkade inte läsa igenom allt, sa bara det jag med tyckte… :P Då hade vi i alla fall samma åsikt ju, bort med plasten! Fast annars var bilden fin. :D

lifv
0

gillar stämningen i bilden!