Ursäkta min fråga men vad är vitsen med att invertera bilderna? De bli lite jobbiga att titta på…
Tom
tack för kritiken :) grejade på med dem litegrann, dom var inte så bra varken svart-vita eller färg så testade såhär, tyckte dom såg lite roliga ut, men man blir lite blind efter att hahållit på en stund. men bra att få lite ärlig kritik ;)
:-)
Jag tycker att du ska ta nya bilder som du själv gillar istället.
Mvh
Tom
Elisabet. Kan vi inte få se orginalen?
Hälsningar
Magnus
Jag gillade inte heller dem.

Det blev lite jobbigt att titta på bilderna. Sedan tror jag att det är roligare att se folk framifrån och inte deras ryggar.
Gör ett nytt försöka, idén är bra.
Hälsningar
Robert

Jag tyckte att den sissta bilden blev bra, men kanske inte färgmässigt. Men det är en bild du borde prova göra om till svart-vitt. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
testade snabbt göra dem i svartvitt nu. bilderna är kanske inte så bra, men gillade idéen, ofta då man fotograferar på nån gatufestival, tycker iaf jag att bilderna blir tråkiga, tänkte försöka hitta något som kunde binda dem samman och göra dem lite roligare. hur är det, är det nån som fixar med inverterade bilder annars å har nåt bra att visa?
eller kanske inverterade bilder är något sånt som man inte gör?
Tom
joo, försöker så gott det går, men e nöjd om det lyckas nån gång i kvartalet lr så.. 
Jag tyckte bättre om dem i svart-vitt.
Vänliga hälsningar
Niklas
Håller med #17. Jag fastande för bilden i #14 som jag tycker har något speciellt. /Magnus

Bilderna är tyvärr ganska ointressanta och då är det svårt att göra dem intressanta med trix och knep. Som minnesbilder för den som var med är de säkert bra.
#19 håller med