Foto iFokus

Foto

Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 2383 ggr
Mikael Karlsmyr
0

Höst i skärgården

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var ute på landstället härom helgen. Vädret var fortfarande fint. Hösten stod i sin finaste prakt.

Citron
0

Åhh, det var en väldans massa år sedan man var ute i den svenska ödemarken. Saknar det verkligen när jag ser bilden. Sitta uppe på kvällen med bara elden som ljuskälla. En kall bärs i handen och dofterna av all det goda köttet man grillar.
Har inte varit ute bland skog och stenar sen jag var 8 år. :-(

MVH
- Jim Johansson

Robert
0

Snygg bild med varma höstfäger.

.

Nu har jag hittat en funktion i min Avantbrowser vilket gör att jag kan minsa ned storleken på bilden, för andra kan det vara svårt att få en uppfattning av din vackra bild när man måste skrolla runt i den.

.

För att minsa ned på storleken läs här.

.

Ett som jag vill ge dig är att du rätar upp bilden. Bilder där horisonten är sned påverkar mitt balanssinne direkt och jag yrar faktiskt till även om jag sitter ned.

.

Jag ser fram emot fler fina bilder från dig mika.

.

Hälsningar

.

Robert

Mikael Karlsmyr
0

Bild 2 från skärgården

Mikael Karlsmyr
0

Bild 3 från skärgården

Mikael Karlsmyr
0

En bild på MASSOR av löv, varav några är på flykt.

Mikael Karlsmyr
0

Stubbe med svampar

johan
0

#5: Var annorlunda och härlig! Skönt med oskärpan. Kändes som det just for förbi något i hög fart… :)

Mvh // Johan

bjorsa
0

Härligt med skärgård så rogivande får en att tänka på när man hade båt å seglade men de va då de Glad,fina bilder !

mvh/bjorsa

Staffan
0

Bilden i #5 var - enligt mig - ett mästerverk. Jag älskar när man lyckas fånga något sådant här på kort. Bilden i #3 var skön också då den fångar så många färger, men den kan inte jämföras med #5. Bra jobbat!

Mvh // Staffan

Robert
0

Härliga bilder och sköna färger. Bild #5 tycker jag var väldigt kreaktivt, härligt jobbat.

Om du har något program för att redigera dina bilder så försök och räta upp horisonten, det lönar sig speciellt när det är vatten med i bild.

Tack för att du delar med dig!

Robert