Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 564 ggr
jillysilly
0

Vinterbilder - Kritik

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår kväll var jag ute och fotade lite i snön. Dessvärre är jag sjuk, så det blev inte mer än en 10 minuters promenad med kameran. Dessa två bilder är vad jag fick ihop. Vet inte om jag är sådär jätte nöjd direkt.. vad tycker ni?

Buuc
0

Åh, herregud! Vilken hemsk bild!

NOT! Jag älskar den! Jag kan inte uttala hur vacker den är! Älskar den! :)

jillysilly
0

Ojj tack! Jag tyckte den kändes lite konstig, men det kanske är för att jag försökte gå lite utanför mina egna ramar så att säga. Brukar göra så när jag har inspirationsbrist, för att sätta igång tänkandet. Tungan ute

Har försökt ladda upp den andra bilden hela dagen, men har inte lyckats.Den kommer när den kommer Obestämd

Spectabile
0

Du har fått till ett sånt fantastiskt ljus över bilden, det riktigt lyser om den :)

Sweelin
0

Det där är verkligen en härlig julbild! Jag får en skön julkänsla då jag ser den! Jätte fin! :D

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

AndersV
0

#1 va fan menar du "tänkte jag först" bilden är ju skit bra :) men så såg jag resten av din text och log.

Underbar färg i bilden den gillas Skrattande

//Anders

Buuc
0

#5 Hihi, så jag lyckades lura nån. ;P

Kalle77
0

Byt ut loggan mot God jul och gott nytt år så behöver du inte köpa julkort i år. Mycket fin och stämningsfull bild.

kitcat
0

Håller med, jättego bild. Men jag tycker det ser ut som om snöflingorna är ditsatta i photoshop, de smälter inte in i bilden. Men om de ÄR riktiga så bugar jag inför denna bild och tackar för titten ;)

jillysilly
0

Dom är faktiskt riktiga. Däremot kan jag ha förstört dom en aning när jag lade till ett nytt lager.. jag vet inte, men jag håller faktiskt med om att de ser konstiga ut..

pandabjorn
0

Den var snygg!

Men man ser en linje runt granen efter att du varit där och redigerat…

jillysilly
0

Ja, jag såg det jag med. Det måste jag fixa..

AndersV
0

#6  Japp mig :)

Flippa
0

helt otrolig bild !