Foto iFokus

Foto

Etikettbildhantering
Läst 382 ggr
Mandrakonian
0

fotade hemma

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lekte lite med kameran på små timmarna och lyckades få en bild på min lampa och en på en mask från Bali samt jobbade lite i mina bild program med dom.

Mandrakonian
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

och här är masken!!!

[mingdie]
0

Jag tycker du har lyckats riktigt bra med dom. Men sover du inte på nätterna?

Eddie

Robert
0

Snyggt jobbat, Mandrakonian! Mustiga färger.

Robert

Mandrakonian
0

#2 jag ska opereras på måndag, så sova är det sista jag tänker på just nu. Fotografera gör mig lugn och får mina tankar att lugna  sig.

bjorsa
0

Vackra bílder Mandrakonian hoppas de e inge allvarligt som du skall operera men de e ju inge kul att lägga sig på operationsbordet men de går säkert bra jag kör oxå med fotografering för att avleda tankarna just nu e de sjukdom här så då är de bra att fly en stund in i bilderna .

mvh/bjorsa

Mandrakonian
0

Tack BjorsaGenerad , juh jag ska operera diskbråck som sitter i nacken 3st , 4 tim i operations sal. Jag vill bara att det ska vara över så snart så möjligt eftersom min lilla 3 åring behöver mig mycket. jag har haft honom själv sen han var 6 månader gammal och det känns av hela själen att behöva lämna honom. Mvh/mandrakonian.

bjorsa
0

#6 Låter inge kul med diskbråk  håller tummarna att allt löper väl å att du snart får vara hemma med barnet igen .

mvh/bjorsa

Robert
0

Mandrakonian, jag håller tummarna för dig. Jag tror att dina kirurger gör ett kanon jobb på dig så förhoppningsvis har vi dig tillbaka rätt snart. Lycka till med operationen.

Hälsa lillgrabben från Finland!

Hälsningar

Robert

Mandrakonian
0

#Tack Robert, det värsta är att jag får inte lyfta mer än ett KILO och min kamera väger mer en så, blää! så det får bli så att tanten håller den åt mig hehehe.

jojjehanna
0

#1 var en underbar bild! Känner en som opererade nackens diskbråck här för kanske en månad sen, det var i Stockholm och allt gick jättesmidigt. Lycka till!

Mandrakonian
0

#10 tack..! Jag hoppas att det går bra också fast jag är inte så orolig för min del utan mestadels för min son som aldrig varit utan mig så länge som en vecka eller så.