webb: Bildhotell?
Hejhej!
Undrar om någon här inne har erfarenhet av bildhotellet.biz? Eller något annat bildhotell som också går att söka i?
Sen förstår jag inte riktigt, på bildhotell, skickar man in orginalet så blir den automatiskt förminskad (och beskärd), eller gör man allt själv innan man laddar in bilderna?
Att jag frågar är att jag själv gett upp det här med egna koder till ett galleri som är lätt. Fotar jättemycket travhästar och det blir bara för rörigt om man exempelvis vill se en bild på just "den" hästen. Då måste man bläddra igenom alla mina bilder och man kan inte vara säker på att det finns bilder alls på den hästen. Därför är det lättare att man kan söka tycker jag.

kollat www.flickr.com?
vet inte om det är vad du letar efter men det är en bra sida att lägga upp bilder på.

Flickr är dessutom sökbart ( på de ord man ligger in själv för varje bild ).
Nåt som är bra är oxå att förutom sin original bild gör Flickr om den till 4 andra mindre storlekar som har sina egna adresser. Kanon när man vill lägga in bilder i foruma och snabbt kan välja storlek.
Så här ser min Flickr ut ….
Jag lägger mina foton på http://photobucket.com Vet inte om det är det Du letar efter?
Anmaja
"Man är aldrig nere med en ballong"
/Nalle Puh