Hård kritik

Grattis till nya kameran. Du kommer säkert ha mycket kul med den framöver.Bilderna du visar är inget för mig dock. Tycker de ser ogenomtänkt ut.
Vinkeln på handen med ringen känns helt fel. Ljuset lämnar oxå en del övrigt att önska, lite platt.
Jordgubben har en hård slagskugga från blixten som äinte är så attraktiv. Ljusbortfallet känns inte medvetet, så det ser mer ut som en snabb bild med inbyggda blixten.
Golvet i bilden nummer två stör mej hesmkt mycket. Jag fastnar bara på golvet.
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
Jennie. Jag tror du skulle vinna mycket på att ta dig tid att lära lite om grundläggande bildkomposition och ljussättning. Det finns hur mycket som helst på nätet om just detta. Jag avstår från att länka just för att det finns så mycket. Sök på Google och avgör själv vad som passar just dig.

Bara för att du har skaffat systemkamera så betyder det inte att du behöver välja hård kritik! :P
Tycker inte alls om bilderna. På den första bilden ser man inte ens ringen så mycket, och att halva handen är med stör jag mig enormt på. Den andra bilden har ett gulligt motiv, men jag gillar inte blixten, bakgrunden och vinkeln. Ganska tråkiga bilder.
Ut och knäpp på nå fina höstlöv, höstbilder medans det är höst! :) Lek dej fram och knäpp på olika motiv, rinnande vatten eller något sånt. Välj inte att ta en plastjordgubbe och he den på golvet och knäppa med helt fel inställningar. :)
Ut och knäpp nu medans det är höst!
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
Första bilden tycker jag var en ganska bra idé men jag gillar varken vinkel eller ljuset. Bild 2 tilltalar mig inte alls.
bildera säger mig faktist inte så mkt.
tråkiga.

tråkiga bilder med fel vinklar och fel ljus