Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-hård
Läst 932 ggr
Mazetti
0

Kritik, var inte snäll.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill ha kritik på denna bild:
Skriv precis allt som är FEL i bilden, och var förtusan inte snäll! Men, kritisera bilden, inte redigeringen. Jag är inte särskillt bra på det området ;)

Kontrasten och skärpan är redigerad, har även "mörkat" ner bakgrunden.

Mazetti
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en till:

Niklas
0

#1: Jag tycker att skärpan har hamnat helt fel. Jag skulle vilja ha den på mulen för det är där min blick först hamnar.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Buuc
0

Tycker att första bilden blev för mörk! Och jag känner att beskärningen är för tajt, öronen syns inte. Eftersom det är mörkt så ser mulen lite konstig ut, man blir lite förvirrad. Tycker inte heller om att fölet är påväg att blunda, skulle hellre vilja ha helt stängda ögon eller öppna ögon. Men jag tycker om kontrasten och färgerna :)

Jag håller med niklas när det gäller den andra bilden, skärpan ligger fel och mulen är det som min blick först hamnar på. Annars hittar jag inte nåt annat fel..

neonrosa
0

Jag förstår inte hur du menar med att säga att du vill ha kommentarer på bilden men inte redigeringen? Redigeringen är ju en del av bilden…

webbwalle
0

Lite för nära bilder utan skärpa samt rätt ljus, samt en bra bild behöver inte redigeras, då är den ju inte bra om man måste ändra den?

i övrigt var det tråkigt..

palsternackan
0

okeii..

1:an : störde mig på att det var så mörkt. Och ringen runt ögat, men han kanske ser ut så?

2:an : suddig! mer fokus på mule! (eller är det åsnor som har mule? xD)

nikonist
0

Den första bilderna förmedlar en otroligt stark känsla åt mig som hästmänniska. Samspel .. typ. :') Hade gärna sett den lite ljusare, annars fin.

Tvåan sitter ju skärpan helt fel tycker jag, men… Annars helt OK. :)

Tingstrom
0

Första bilden tycker jag är grymt snygg! Tycker absolut inte det gör något att den är mörk. Dock så ser hästen väldigt trött ut och har ögat halvstängt men annars en jätte fin bild.

Andra bilden tycker jag är lite för mörk. Hästens högersida är helt röd och det ser inte så bra ut.