Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 771 ggr
Robert
0

Jessica L.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tog kontakt med Jessica via modellbider.se för boudoirfotografering. Och Jessica tackade ja till att ställa upp som modell.

Samtidigt i studion hade jag en till kvinna och jag fick förmånen att umgår med två nakna kvinnor en hel förmiddag. Det blev bilder på dom helt nakna, med underkläder som trosor, bh, body och två vackra kvinnor poserande tillsammans.

Båda mina modeller är inte bara modell de är också mammor till vardags.

Här är några bilder som jag tog på Jessica.

Obs om du är känslig för nakenbilder så ska du inte öppna de bifogade filerna.

Vad tycker du om resultatet? 

Hälsningar

Robert Hammar

Robert
0

En annan vinkel med samma tema som i #0.

Jag tänkte den här typen utav bilder skulle kunna passa i samband med bröllopsfotografering. Bruden klär på sig, det kallas för boudoir photography, sovrumsfotografering.

Robert

Robert
0

Jessica är piercad och här är en detaljbild på hennes navel.

Robert
0

Här poserar Jessica och Freja tillsammans.

Hälsningar

Robert

xarfez
0

Men RObert, vad säger din fru om detta? Räcka ut tungan

Madde
0

Jag tycker att bilderna var vackert komponerade. Inte något stötande. Hur har du fått till det vackra ljuset robert?

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Izzzyz
0

#3 Kanon att se att ngn uppmärksammar den riktiga kvinnan!!

En kanonbild där kvinnligheten lyfts fram. SÅ ser kvinnor ut… inte som alla dessa modeller som vi ser dagligen som både är stylade å retusherade ( kan inte stava till det *S* )

// Tina

Robert
0

Nästa fotosession är på fredag, då kommer jag och ett par tjejer, modell, stylist och makeup artist och hålla till i en svit här i Helsingfors. Förhoppningsvis har jag underkläder från Patricia.

Här är modellen:

http://www.onemodelplace.com/member.cfm?ID=79799

Hälsningar

Robert

Fotord
0

Hur kan du koncentrera dig?

zachs
0

#2 Ovanlig kropp om nu ringen sitter i naveln. Vad är upp och vad är ner? Inga naturliga bröst? Höftben med obefintlig mage, eller?

bjorsa
0

#9 Jag tror det är nedre delen av revbenen till vänster i bilden och höftbenen finns inte med i bild fast Robert vet säkert bättre .

Fina bilder robert

mvh/bjorsa

Norrskenet
0

#3 Jag skulle vilja ha lite mera "luft" ovanför deras ansikten. Jag gillar bilden, den är väldigt suggestiv

Robert
0

#3, tänker du på kamerautrustningen? Kanske det blir en modell till, så det kan bli stressigt. Modellen jag ska fotografera har en väldigt populär bh-storlek, 75d, det var rätt urplockat på de ställen jag var på, det får mig att bli lite nervös.

#9, huvudet är till vänster i bild. Bilderna tog jag början av augusti, så det här är en gammal sträng.

#10, tack, det blir kanonbilder även på fredag (hoppas jag)

#11, håller med.

Hälsningar

Robert

jojjehanna
0

Tyckte #0 var lite skum, man kan tro att benen sitter direkt på tuttarna och så blev det faltiskt något av en objektifiering av kvinnan då huvudet ej fick vara med men tuttarna ska vara framträdande, gillar inte posén.

Tycker #1 var bättre men jag gillar personligen inte de attiraljerna, dvs skulle inte ta på mif de för att vara sexig men det kanske de flesta män skulle vilja se på kvinnor… ?

#2 jättefin detaljbild.

#3 en underbar bild, kanske något mer ljus på vänstra kvinnan som är svår att skönja men jag gissar det var meningen så. Fräckt komponerad och mäktiga kroppar! Bravo!

Anna
0

#1 berörde mig på något sett. Fruktansvärt vacker. De andra klickade inte hos mig, tyvär.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Robert
0

På One Model Place kan man göra en notering vart man ska resa runtom i världen. Det är något som jag har gjort. Dante Posh har noterat att jag kommer att vara i London vid samma tillfälle som jag och har föreslagit en fotosession tillsammans med mig. En fotosession tillsammans med Dante skulle bli troligtvis något nytt och något som jag inte har gjort förut.

Se hennes hemsida, DantePosh.com

Hälsningar

Robert