Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 258 ggr
Mandrakonian
0

Mandrakonian testar sig fram.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

fota är snart nästan som en drog , man vill sluta och pausa men det går inte. Här kommer mina nya försök, håll till godo.

Mandrakonian
0

Här kommer några snygga hjälmar model MEDELTIDEN Cool

Mandrakonian
0

Kyrkan har också haft besök av The all seeing eye.

Mandrakonian
0

tegelpannor kan också vara vackert.

[mingdie]
0

Mandrakonian. Kul foton. Gillar hjälmarna och kontrasten du har använt. Om du ser på ditt första foto så har du några mörka prickar. Den längst upp till höger syns väl. Det är damm på sensorn. Försök att klona bort det i photoshop eller vad du använder. Om det blir för mycket får du göra rent sensorn.

Eddie

Mandrakonian
0

#4 Det fixade jag direkt när jag läste vad du skrev, Dvs dammet. tack för tipset ! Mvh/Mandrakonian.

mihe
0

Häftiga bilder Mandrakonian. Du gillar färger förstår jag :-)

Mandrakonian
0

#6 Jag älskar färg, jag brukar tänka på alla människor som på ett eller annat sett inte kan se det vackra runt omkring oss. Jag som kommer från ett annat land är tacksam att kunna röra mig i skogarna och på gator med kameran i högsta hugg utan att behöva vända mig om rädd för att bli skjuten eller fängslad. Det finaste i livet är GratisCool.

bjorsa
0

Härliga bilder du får Mandrakonian gillar#0 och #3 bäst härlig färger i dom

mvh/bjorsa

Mandrakonian
0

#8-Tack Bjorsa, blir glad när jag får beröm från vår Macro kung. Just nu håller jag på att glömma lite tekniken och koncentrera mig på det jag kan bäst dvs färg och former, det är lätt gjort i kamera världen där tekniken är oftas ett hinder i vissa fall. Mvh

bjorsa
0

Macro kung är ju att ta i men kul å höra men inget som jag känner mig som blir snarare Generad.

Men som du säger de e lätt att stirra sig blind på tekniken jag vågar knappt fota en vanlig bild längre har nog makrosjukan :-)

mvh/bjorsa

ERIR
0

Hej Mandrakonian! Fick lite inspiration av dina bilder, det lilla i vardagen kan vara nog så vackert och intressant.

Mvh ERIR

Robert
0

#1, mycket läcker, bra jobbat, den tyckte jag extra mycket om. Hög klass på alla bilderna.

Fint jobbat

Robert

Mandrakonian
0

#12 Tack Robert! Jag uppskattar verkligen din bedömning, har verkligen försökt att lyssna på dina bra tips och är enorm tacksam över att ha tagit lärdom av mina egna misstag för att få ut något som är bra. Mvh/Mandrakonian .