Resultat Fotoutmaning #1
Temat till vår första fotoutmaning är Gråa dagar, och ni alla skickade in mycket vackra bilder och det var jättesvårt för mig att välja! Kan säga att jag satt i minst tio minuter och grubblade på om vilka som skulle placeras, men nu har jag valt tre stycken.
På tredje plats kommer Ruterdam! Bilden är jättefin, gillar kontrasten i den och älskar färgerna. Dessutom är horisonten rak så det får du ett plus för.
På andra platsen hittar vi Banio. Jag är väldigt förtjust i färgerna, och vinkeln. Bilden påminner om en grå, tråkig dag, men det är ingenting negativt utan intressant.
Och vinnaren är MoaW! Du har fångat dimman jättebra och bilden är lite mystisk. Man blir nyfiken på vad som finns längre bort bakom dimman. Bra vinkel, fina färger, och kontrasterna är lite matta, passar perfekt till bilden.
Då lämnar jag över ansvaret till fotoutmaning #2 till MoaW och säger grattis till er alla tre som blivit placerade, men även grattis till de andra som bidragit, för era bilder är verkligen fantastiska!
Grattis till vinnarna och ett tack till Buuc som tog hand om den. Vinnaren var också min favorit.
Kul, kul! Grattis till MoaW som var en av mina favoriter. Själv känner jag mig riktigt smickrad, tycker många bilder var mycket bra!
Tack till Buuc både för placeringen och för att du tog dig tid att dra igång detta.

Vad kul! :D
Grattis MoaW det var min favorit, jättesnygg bild och kul att jag fick en placering :)

Haha, det var väl inget. Jag startade fotoutmaningen för jag tyckte att den är så kul och jag längtade själv efter att få delta och kanske vinna lite då och då.
Nu får MoaW ta och starta en andra utmaning tycker jag! :)

Ja, nu vill jag vara med! KOM IGEN MOAW! 

Grattis =)
ojoj tack så mycket!! :D Har visst missat det här, Ska genast starta en ny utmaning ;)
HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.