Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 785 ggr
ElinH
0

Fotomässan 2008

Vilka ska gå på fotomässan i år? Själv ska jag dit med skolan på Fredag (14/11). Länk till mässan: http://www.fotomässan.se/

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Banio
0

Jag kommer med 95% sannolikhet att vara där på lördag tillsammans med andra från fotoklubben hemma. Ska samla lite material till min fotoblogg, och kanske köpa lite studioutrustning om det finns bra mässpriser att få.

Hasse_A
0

Jag ska dit. Ska köpa Nikons 105mm macro o SB900 och lite andra saker.

pellepiano
0

Jag kommer oxå. Förmodligen flera eller alla dagar.

Tarkie
0

vet ni om dem säljer Kameror och Objektiv där?

MarHai
0

Hur mycket går inträdet på?

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Tarkie
0

150.. tror jag

Banio
0

Ja, 150 kr för vuxna, 80:- för studerande, gratis under 12. Det förekomer en hel del försäljning, givetvis på an mässa för allmänheten.

Man kan också ladda hem en rabattkupong som ger 30:- rabatt på entren här

Buuc
0

Vi fick en tidning hem om detta som mamma visade mig, ifall jag ville gå. Men har jag ingen lust alls att gå. Det känns onödigt att betala för att gå på en mässa där man säkert bara kommer prata om Nikon och Canon, för det var typ de enda kamerorna som det stog om i tidningen. Och det är inte så kul om man är en sån som älskar Olympuskameror och har en Sonykamera.

Banio
0

Tja, både Sony och Olympus har stora montrar, liksom Pentax, Epson, YFO, AIFO och masor av andra. För att inte tala om den jättestora bildutstälningen.

pellepiano
0

Sony den största montern.

lev_livet_leende
0

Jag ska gå. Får se hur många dagar. Börjar med imorgon. Glad

Bullan
0

Varför bor man i Norrbotten för???Skrikandes Skulle kosta mkt för mej att fara dit, …flyg, taxi, hotellRynkar på näsan

Lyckos alla er som lätt kommer er dit! Hoppas att ni berättar mkt om vad som händer/hände där!Skrattande

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

pessimisten
0

Jag var där idag med skolan!

MarHai
0

Jag och min rara far ska dit på söndagen! :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Fridalej
0

Jag var där och fick fota med en HASSELBLAD! :D