gammal bensinstation
Tack kristinah. har väntat på din bild :-) Extra kul att den är svartvit. Går det att tanka här? Trodde inte Esso fanns längre, men pumparna ser ju hyggligt frächa ut.
Visst går det att tanka. Du för personlig service så du behöver inte tanka själv. Bara att gå in i butiken och betala och jag iaf brukar få rabatt då jag går dit. Ändå händer det ganska sällan. Esso finns fortfarande.
Får man önska ett bildreportage? det skulle vara väldigt intressant att få se en massa interiörbilder. gamla mackar är ju fulla av snygga varumärken, dekaler och smuts här o var :)
nästan så man skulle hyra en gammal veteranbil o köra dit själv (om man fick veta var den finns???)
Jag håller med. Ett bildreportage vore otroligt spännande.
/Magnus
Var ligger den?
Macken ligger i norra förorten i Mariehamn (Gamla Godbyvägen)Skulle kunna åka in och höra om jag får ta några fotografier där inne. Jag tror säkert att det fixar sig. Om ni kommer till Mariehamn någon gång lovar jag att visa var den finns.
#6 Nu är vi några stycken som med spänning väntar på ett reportage :-) /Magnus
Jag skall se vad jag kan göra.

#2, tar du inte bilen till macken, eller går du dit med bensindunkar?
Hälsningar
Robert
Robert. Naturligtvis tar jag bilen med mig, uttryckte mig lite tokigt kanske. Fick mig i alla fall ett gott skratt då jag läste din fråga. Jag menade att man inte behöver tanka bilen själv utan killarna kommer och gör det, själv behöver jag bara gå in och betala, sätta mig i bilen och tuta iväg glad i hågen.

#9, jag förstod det :)
Robert