talangfull modell

Härliga bilder atilla och hon har klart talanger de ser man på blicken ,de e ju kul med djur som inte slår ner blicken när man kommer med kameran .
mvh/bjorsa
Synd bara att hon kisar mot blixten lite. Prova utan nästa gång.

Du kanske har något redan att dämpa blixten med annars har jag ett enkelt förslag om du har lagt in klick golv så brukar man ju köpa skumfolien till den där 3mm skummatta/folie den kan man klippa till å tejpa ihop som en påse eller någon annan form å trä på blixten eller ta flera varv till för att dämpa mer eller för att den skall slå upp i taket lämna hål uppe osv .
mvh/bjorsa
Ett användningsområde till för det underlaget.. :-) Jodå har lagt klick i hela huset och brukar använda denna matta till de mest osannolika saker.
Jag har (men använde inte) en exten blixt. Den är av annat fabrikat än nikon dock, så det är manuella inställningar som gäller om den ska funka. /Magnus

Jag satte som en huv på min blixt som sitter på kameran bara för dämpning .
mvh/bjorsa

#0, hon ser lite berusad ut i bilden.
Hälsningar
Robert
#8 Garanterat fullständigt nykter :-) /Magnus
Jättefin katt kristinah. Jag tycker mycket om de gulfärgade. Hans koppel/sele stör bilden lite. Har du ingen bild där man ser hela din katt utan koppel?
Här en kille som jag tagit flera hundra bilder på utan att någon blir bra. Denna är åtminstone rolig, eftersom den gröna källarväggen reflekterades i hans ögon :-) Färgen är också svår. Enligt hans papper är han Blå!
Kanonbra bilder, i synnerhet den sista, men den första var härlig eftersom det verkar som om du valt färgen på duken efter katten :-) På bild nummer 2 har du väl verkligen hittat din modell…!
Detta är nog en av mina personliga favoriter i kattgelleriet. Det är en mäktig katthane detta.