Foto iFokus

Foto

Etikettsäljes-köpes-bytes
Läst 1609 ggr
Banio
0

Säljer Canonoptik

Jag säljer just nu ut lite Canonobjektiv. Tycker nämligen att jag blir mera begränsad med flera objektiv, så just nu använder jag bara fast 50mm samt 70-200/2,8 som är en superglugg! Kommer också att behålla mitt Tamron 17-50 tills vidare, men till salu har jag:

Canon EF 200/2,8 L II USM med motljusskydd och förvaringspåse, 6000:- (Nypris 7600:-)

Canon EF 70-300/4,5-5,6 DO IS USM med motljusskydd, polariseringsfilter, påse, 9500:- (nypris 13500:-)

Sigma EX 180/3,5 HSM DG Macro till Canon AF med stativfäste och axelväska, 5500:- (nypris 7300:-)

Kan göra ett paketpris om någon vill ha rubbet…

Kan levereras direkt till dörr inom 20 mils radie från Örebro (cirka) eftersom jag reser runt i jobbet. Det blir ju tungt att skicka… Kan också tänka mig att byta mot en vass vidvinkelzoom om ngn har ett bra bud att komma med.

Mandrakonian
0

Kan du åka till Arboga*??

Banio
0

Inga problem med Arboga  - vi har ett kontor i Eskilstuna som jag besöker med regelbundna mellanrum, och jag utgår från Örebro, så det är på vägen. Åker ofta också till Karlstad, ibland till Ludvika, Borlänge, Nyköping, Västeerås, Gävle…och Stockholm, men då åker jag alltid tåg.

Mandrakonian
0

är bra sugen på sigmas macro som jag redan har till min D300

Banio
0

18 500:-, fritt hemkört till dig vid överenskommen tid

Banio
0

Missade av ngn anledning ditt senaste inlägg igår, men självklart får du köpa bara Sigman. Jag tar bara med den när jag har vägarna förbi - köper du rubbet så kör jag när de passar dig Tyst

Skämt åsido, det löser sig. För den som köper allt slänger jag även in en Lowepro slingshot AW 200, oanvänd present som jag inte fick byta för att kvittot blev bortslarvat… Förmodligen utmärkt men lite klumpig väska som jag testanvänt en gång - föredrar min gamla..

Banio
0

Putt

Mandrakonian
0

lägg till några bilder som du fotat med 200mm o sigman .

Banio
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lägger till med alla tre objektiven kanske ngn annan blir sugen… Men som vanligt reservation för kompressionen

Banio
0

En Sigmabild till

Banio
0

70-300….

Banio
0

Och 200…

Banio
0

Putt upp…är det verkligen ingen som är mera intresserad så får de väl stå kvar i skåpet…

Banio
0

Har numera sålt Sigmagluggen.

Prutar ner de två andra, 200/2,8 5000:- jämnt, p.o.k. köparen står för ev. kostnader hos Payson och jag för frakt,
70-300 7500:-, samma villkor.

Banio
0

Då har jag bara 200/2,8 kvar. Ingen intresserad av den?

Mari
0

Jag är intresserad av 200/2,8 men det är tyvärr fortfarande för dyrt :/ saknar 2000.- eftersom den antagligen måste skickas också, bor ju en bit bort :P :/

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Banio
0

Den är tyvärr också såld numera. Glömde lägga in det…

Metinia
0

Är allt sålt så är det kanske dags att låsa denna tråd, eller vad säger ni?

Inlägget är låst för nya kommentarer