Photoshop lek
Jag tycker att det saknas en tråd med lite roliga manipulationer.
Där man inte behöver vara rädd att få skäll för att man efterarbetar en bild "för mycket".
Så kom igen, släng upp lite roliga photoshop-arbeten (såhär i halloween-tid) 
Jag börjar med den här, såhär såg jag ut när jag vaknade imorse :/ Kanske ska börja smörja in ansiktet med någon såndär kräm de har reklam för? ;)
/Emma
Kul tema. Tänk om man ändå var så duktig att man kunde få till såna här häftiga bilder.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Allt jag kan i photoshop har jag lärt mig i olika tutorials och så har jag provat mig fram en hel del. Man blir lätt rädd första gången man öppnar PS men det är inte så svårt som det ser ut :D Läser man böcker går det antagligen ännu bättre att lära sig :)
/Emma
Ok. ska nog till fotomässan i nacka så då får jag hoppas att det finns någon bok och införskaffa. =) Tack för tipset.

Vad vackert och skrämmande på samma gång.
Har du/ni möjlighet att ge ex. på svart vita expriment?
Vänligen
#5 bra jobbat,hon ser lite gammal och rostig ut :)
#6 Vad menar du med svartvita experiment? De flesta saker går ju lika bra att göra med svartvita kort.
/Emma

Den var oxå fin. Lite synd att den var så liten. Hade velat se allt i bilden.

Det var inte meningen nu är den fixad tack för påpekandet
mvh cecilia
Kanon. =) Nu såg man det betydligt bättre. Häftig bild var det. =)

#13: Den var ju riktigt rolig. =)) Kul grej du fått till.
#13 Kul idé och snyggt gjort! Kanske skulle man kunna utveckla ännu mer med blod i mungipan så han ser ut som en riktig zombie inför halloween :D

Jag har fatiskt en gammal bild med lite blod jag ska göra om den sen när jag har tid.

Mandrakonian skulle inte du kunna överväga att skriva ihop en artikel om hur man gör det där montaget med småbilderna? 

#19 bra jobbat haha!
/Emma

Min bror har sin båt vinterförvarad upp hos min syster och hennes man. Ett par kilometer från syrran och deras hus ligger det ett vattenfall.
Vi har haft som internskämt gentemot min bror att vi skulle sjösätta båten för att göra ett snyggt hopp med den utför vattenfallet.
Idag mejlade jag den här bilden till min bror. Får se hur lång tid det tar innan han svarar mig.
Hehe Laboh, dock ser man ju ganska tydligt det är ett montage 
Bilden i övrigt, du som tagit den, sjukt najs.
Laters
Daniel

#24 Det är jag som tagit bilden/bilderna. Så tack. Kul att höra.
Vet att jag missade lite men så var det ett fem minuters bakfylleverk. Såg efteråt att jag missade grenen som gick bakom och framför båten sammtidigt. hehe…
För övritg, svaret jag fick av brorssan var. Nu är det dags att hänga in handuken och skriva testamentet för samtliga inblandade. Precis den reaktion jag var ute efter. 

haha, aas grymma bilder, verkligen, här kmr min egen ^^

#31 jättefin bild 
#34 Cool bild.
Men va det inte meningen att man skulle posta bilder som man hade redigerat i photoshop? :P

#8, får jag ställa en liten fårga bara? hur får man ihop det så? jag använder mig utav photoshop elements 2.0, och har testat jätte länge med fattar inte hur man gör! Snäll svara? :D