Dekoration
Mamma ville ha nagra neutrala tavlor att ha i nya gastrummet, sa jag gick ut en svang just i skymningen for att ta lite foton at henne som hon kan fa valja ifran.
Jag ar medveten om att bilderna ar ngt brusiga. Detta for att jag hade relativt lang slutartid och handholl kameran, sa jag var tvungen att ha hogt iso. Tycker dock att det bidrar till bilderna genom att ge dem lite personlighet. Men sag garna vad ni tycker, kanske sticker det forfarligt i era ogon?
Fort ut ar en gren med roda lov pa.
Tyckte om de svallande formerna pa grenen och hur loven ar draperade pa den.
// Amanda

Sen ar det ett foto pa bark. Tyckte att den hade sa fin struktur och vackra farger.
Alla bilder ar oredigerade forresten, forutom att de ar forminskade, i vissa fall beskurna och har fatt en ram for att binda samman bilderna.
// Amanda

Sen hittade jag ett otroligt maffigt barrtrad! Barken var nastan silverglansande och barren skiftade i gront och gratt.
Jag kan dock inte bestamma mig for om de ljusare loven tillfor nagot till bilden, eller om de stjal uppmarksamhet.
// Amanda

Vet att mamma tycker om slingriga saker, sa tog ett foto pa en murgrona som klattrar upp for ett trad ocksa.
Gillar varmen solstralarna som silar ner genom lovverket ger bilden.
// Amanda

Hittade tre buskar brevid varandra med sa harliga farger, sa jag var tvungen att ta ett kort.
// Amanda
#1 tyckte jag var för rörig, allting smällte samman.
#2 #3 #4 tyckte jag var skitbra.

Och sa sista bilden; Pa vag hem snubblade jag over detta vackra trad med en telefonstolpe bakom. Tycker att telefontradarna forstarker tradets "utstralning" och livskraft.
// Amanda

Tack RaggeNo1 :)
Verkar som om alla mina bilder jag laddar upp har blir valdigt gradaskiga. Ngn som vet om jag bor andra fargprofil pa bilderna eller sa for att de ska visas med sina ratta farger?
// Amanda
Det kan bli att bilderna alltid "trycks" ihop lite.
Den sista bilden var tuff =)
Om jag skulle välja vilka jag skulle hänga på väggen så skulle det bli den första bilden med löven. Den är fin och vilsam tycker jag. Nummer två med barrträdet är också en fin bild att hänga på väggen.

Härliga bilder! :) Tycker att det är lite tråkig himmel då den är grå, om du är bra på redihering så kanske du kan ändra färgen lite. ;)

Jag tycker att #2 och#3 är helt underbara =) Något jag skulle kunna hänga på väggen!
i #0 gillar jag kompositionen men tycker den är en aning mörk.
#1 Är fin struktur i men jag har lite svårt att veta vart jag ska titta eftersom i princip hela bilden är skarp så blir det att man flackar med blicken.
#2 Jag älskar den verkligen! Helt otroligt djup i bilden, bra skärpa och så gillar jag färgnyanserna.
#3 Är också helt otrolig. Bra skärpa och fin komposition.
#4 Är lite rörig enligt mig, fina färger dock!
#6 är häftig, det är något med den jag inte kan sätta fingret på…
Mvh Jessica
Om vi pratar väggdekorationer som ska vara lite neutrala så säger jag #0, #2 och #3.
I övrigt kan jag säga att #6 kanske är min favorit i konkurrens med #1 som jag gärna skulle se i svart-vitt med lite högre kontrast ändå, så att den ger ett mera grafiskt intryck.
Men jag gillar alla bilder utom den med buskarna som jag tycker blir lite platt på nåt sätt, trots färgerna.