Foto iFokus

Foto

Etikettomsajten-ifokus
Läst 925 ggr
Sweelin
0

Månadens foto

Varför börjar vi inte med 'Månadens foto' som man skickar in en bild var varje månad och sedan så röstar man!

Man kan ha teman för vare månad, te.x en rinnande bäck, solnedgång, en sten? Vad som helst! Jag tror nog att vi skulle få många fina bidrag med bilder och så är det ju kul också!Flört

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

Vaselek
0

Det har vi väl redan?

Men det kallas fotoutmaning.

eller tänkte du på nått annat?

Sweelin
0

Haha, jasså? Tänkte väl att det var lite konstigt att det inte fans någon månadstävling ;)

Metinia
0

Man kanske kan utveckla idén lite, på kanin iFokus finns det en tävling som kallas Månadens kanin. Där skickar man in en bild på sin kanin och sen väljer en jury ut vinnaren. Vinnar-fotografen får sedan i en artikel skriva och berätta om sin kanin.

Man skulle kanske kunna göra något liknande, kanske Månadens fotograf? Man får vara med och tävla med en bild som man tagit under denna månad och sedan så får vinnaren berätta om sig själv, sitt fotande och kanske en del om sitt vinnande bidrag, i en artikel som någon av sajtvärdarna publicerar. Låter det kul?

Sweelin
0

#3 På ridsport och undulater iFokus så har vi detsamma.

Metinia
0

#4: Ja, det är en rolig idé som fungerar på många olika sajter.

Sweelin
0

#5 Jag har aldrig varit inne på deras tävlingar eftersom jag själv anser att jag är en riktig nybörjare. Men har ni teman och sånt där?

Metinia
0

#6: nej vi har inga egentliga teman, men det brukar bli att man tar en bild som är tagen ganska nyligen. Men jag tycker att här på foto så kan man ju säga att man måste använda bilder som är tagna under denna månad, och på så sätt så blir det lite tema. Nu när det snart är vinter kommer säkert många av bilderna handla om vinter. Om man vill kan man ju bestämma ett tema.

Sweelin
0

Ja ;)