Foto iFokus

Foto

Etikettvilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 1442 ggr
MarHai
0

Flyende rådjur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag sällskapade med två rådjur idag, dom är orädda och väldigt nyfikna. Jag kunde närma mig utan att dom brydde sig speciellt mycket.
Helt plötslig började en hund skälla i skogen och ena rådjuret blev rädd och hoppade iväg en bit. Såg nu när jag tömde ur bilderna i datorn att jag lyckades ta kort precis när de hoppade.

Kan tillägga att det var rätt så dimmigt ute.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

empan-hampus
0

Bild kvaliten var ju inte så jätte bra men bra fångat ;)

Musiken
0

Tycker att bilden skulle gora sig jattefint som tavla om man morkade ner akern lite granna. Nu stjal den lite val mycket uppmarksamhet, men tanker man bort det sa ar det en toppenbild! Solen, graset, dimman, spranget!

Den tekniska biten hinner man inte riktigt tanka pa i sana dar sammanhang :P

Bleenda
0

Grattis till en fin bild. Dom små rackarna är svåra att fånga.

Transponder
0

Bra skott! Flört

Lite oskärpa och så - men det får vi vanliga dödliga ta i sånna här lägen! Det är liv och fina färger i fotot. Fränt.

MarHai
0

Tack!
Ja tyvärr lite dålig kvalite, men det var dåligt ljus samt dimma ute, dom flesta bilder blev bara suddiga, men jag hade en sån enorm tur att just denna bild blev relativt skarp. Själv gillar jag bilden jättemycket.

Här är två bilder till som jag gillar.

Solbackens kaniner

MarHai
0

Den andra.

Solbackens kaniner

Bleenda
0

Jättefina bilder. Och dimman gör bara att det blir mer effekt i bilden.

Jag har en hyffsat tam råbock som jag smyger på då och då. Men inte vill han vara med på bild inte. Så jag är lite avundsjuk på dejFlört

Buuc
0

Jag gillar #6 Starkt! Det ser ut som en välplanerad bild, älskar beskärningen, färgerna, ja, allt. De andra bilderna ser mer ut som ögonblicksbilder, de är också fina, men denna är min favorit. :)

MarHai
0

Tack!Skrattande

Solbackens kaniner

Spectabile
0

Fina bilder! Glad