Kanonbild

sponsrad av canon då :-)
Å nu fick du till en sån där stor bild igen 1280*975 fast de kanske bara är jag som får scrolla för att se hela bilden tog mig därför friheten att minska ner .
Är de bara jag som måste scrolla bilder som blir som i#0 och varför minskar inte foto iFokus ner bilderna längre ifall någon på iFokus läser detta så undrar jag bara ??? :-)
mvh/bjorsa

#2 Den kom upp som 700*524 så där behövdes ingen scrollning och att din bild minskas ner beror på inställningar i explorer men där har jag att den inte skall anpassas till fönster .
Minskade du ner bilden eller skickade du uppp den som 1280*957 och ifukus minskade ?
mvh/bjorsa
Nej jag minskade ner den. Skall försöka komma ihåg framledes att minska ner dom i fortsättningen också.
Hade för mig att det var 800x600 som skulle vara största bilden, har själv försökt lägga upp större (innan jag visste det) och misslyckats.
Behöver dock inte scrolla Kristinahs bild, men sitter förvisso på en 19" plattskärm med inställningen 1440x900.
Men tack förresten för tipset om att det fanns inställningsmöjlighet på "anpassa ej till fönster". Har många gånger stört mig på att sitta och försöka göra bilden orginalstor :D
mvh Martin
#0 Hur fick du upp så att man kan rösta?
Här är osså en bild med krut i:
http://www41.websamba.com/peterwem/pages/Hett%20om%20%F6ronen%2022%20september%202006.html
#7 Krut och krut, inte så mkt krut i gasol väl - dock varmt kan jag tänka. Du går på skolan förmodar jag, har för mig jag såg någon liknande bild häromdagen. Härliga bilder i alla fall! Eld har alltid fascinerat mig, nu har jag inte haft möjlighet att fotografera eld sedan jag skaffade nya kameran, men en bra / eldstad väl anordnad på säkert sätt i naturen är oftast väldigt vackert. Hade velat ha öppen spis i lgh, men har tyvärr inte det. :o(
Angående röstnignen så väljer man det när man startar ny tråd, "aktivera betygsättning" har jag för mig att det heter.
mvh Martin
#8 Okej, tack så mycket.