Foto iFokus

Foto

Etikettkameror-objektiv-och-annan-utrustning
Läst 1194 ggr
Rosenhill
0

stativ och rullstol

Hej jag undrar om någon annan har erfarenhet av att bygga stativ till rullstolar?

Jag ska göra det till mina stolar, en panthera och en permobil.

Tacksam för svar. Fråga gärna om ni undrar något.

Robert
0

Rosenhill, det känns som om ett enbensstativ skulle vara enklast att ha, eller så har du bara något för stativhuvudet, stolen lär väl vara still om man låser hjulen.

Hälsningar

Robert

Rosenhill
0

Hej Ett en bens stativ täncker jag ha när jag sitter still. Jag vill ha ett stativ som jag sliper hålla i eller packa i hop när jag flyttar mig. I folksamlingar är det också lättare med ett fast. Jag kör gärna en runda med el-rullstolen, hunden och kameran det blir mycket pryllar att hålla reda på. Hunden bär sina grejer skjälv så dom sliper jag. Jag vet att folk har byggt sina egna stativ själv men känner ingen, annars får jag leta upp en svetsare i närheten.

Tack annars

Hälsningar Rosenhill

atilla
0

Rosenhill, jag kan tyvärr inte hjälpa dig med stativet, men du måste ju visa din hund! Är det schäfern som är på bilden under din presentation?

/Magnus

Rosenhill
0

Ja den ljusa han heter Inka. den mörka är hennes mamma tyvärr finns hon inte längre. ska leta upp en ny bild. dator haveri så alla foto ligger på skivor.

atilla
0

Är det en servicehund?

/Magnus

Rosenhill
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är Inka. Hon springer på ängen hemma hos min mamma.

Rosenhill
0

Nej bara sälskaps hund. Vi har haft båda hennes föräldrar men dom finns inte längre, dom fick bara henne.

atilla
0

Vilken Schäfer du har! Otroligt fin.

/Magnus

Rosenhill
0

Dina  hundar är också fina.

/Rosenhill