Foto iFokus

Foto

Etikett: människor-ej-kritik
Läst 678 ggr
pellepiano
0

Petra på kyrkogården

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.. är inte så dyster som det låter. Kallt och blött däremot, med så mycket löven på marken. Använde en Sigma blixt och ett paraply. Och en kamera försåss =)

pellepiano
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.. och här fick Petra stå vid Sergels Torgs fontän.

Haag
0

#0 var grymt snygg :)

Mvh Emma Haag

www.haagfoto.se 

RaggeNo1
0

Den första var min favorit.

Du får sånt otroligt tryck i dina bilder.

Grimjaur
0

Kan bara instämma i hyllningskören; #0 var riktigt jävla snygg. Härligt djup i bilden, bra ljus och komposition.

Bullan
0

Mmm…TRYCK i bilderna var rätt ord!!!Skrattande Mycket snyggt! Vart får du alla ideer ifrån???FörvånadSkrattande

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

pellepiano
0

Haha, det var inte min ide att hon skulle lägga sig ned i blöta, nästan ruttna löv och frysa halvt ihjäl =)

Niklas
0

#0: Jag blir alltid glad när jag ser ditt namn i inläggslistan. Härlig bild. Du har balanserat det naturliga ljuset på ett bra sätt med blixten. Vidvinkeln har givit ett skönt perspektiv.

#1: Ljuset är bra, men det är något med färgerna jag inte riktigt gillar. Jag vet inte vad det är. Ytan på Glaspinnen passar bra med Petras röda hår.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Norrskenet
0

#0 är en kanonbild, jag bara instämmer med de andra i kören

Buuc
0

#0 är värkligen underbar, älskar kontrasterna, färgerna, vinkeln, och idén.
#1 är jag lite osäker på, även där är allt som jag nämnt ovan bra, men hon ser inklippt ut i bilden, eller hur jag ska förklara.. Det ser lite konstigt ut.. Men det kanske är bara för att hon sticker ut så mycket ur bilden med sitt vackra, röda hår.. *grubbla avundsjukt*

Bra jobbat!

Spectabile
0

Den första bilden gillar jag bäst, delvis för det härliga ljuset, men jag gillar också själva fotoidén.