Foto iFokus

Foto

Etikettvilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 2914 ggr
kristinah
0

Snacksalig

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den har killen? svarade mig då jag "pep" med mina läppar (inte visslade) Synd bara att skuggan av nätet syns så bra.

bjorsa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fin bild på nymfparakiten ,försökte mig på att ta bort nätet

mvh/bjorsa

kristinah
0

Bjorsa, tack för pointsen. Den här bilden var också 1280* Fick du upp den utan att scrolla? Kan man få bort de mörka partiet i fågelns ansikte också månntro?

bjorsa
0

Inge scrollande på bilden i#0 då den blev 800*593 där har tydligen foto iFokus minskat ner den medans dina svart vita minskar den inte på mysko .

Vi kan ju byta huvud på den :-) Problemet är väl att kunna klona bort alla skuggor de e ju lite pillerjobb i alla fall om man har en mus som spökar å hoppar men finns säkert någon här som kan få till huvudet på den .

mvh/bjorsa

kristinah
0

Jag bara undrade. Du fick ju bort mycket, ja det mesta av nätskuggorna. Bra iaf att du gillade bilden. Tack för det.

bjorsa
0

Vi hade nymfparakit en gång i tiden oscar hetta han en riktigt kul fågel men sen en 5 år tillbaks har vi inga fåglar alls annars har vi haft undulater i många år flera generationer men efter den sista så tyckte vi att dom skräpar så mkt att vi inte skaffade ny men nu funderar man ju ibland på en liten birdie .

Hur funkar katten å parakiten ihop ?

mvh/bjorsa

kristinah
0

Det är nog inte min. Jag var ute och gick idag och var via ett ställe som heter Lilla holmen där dom har bl.a påfåglar, parakiter, kaniner, tuppar och hönor. Kunde inte låta bli att ta kameran med och det blev några bilder.

En gång i tiden hade jag också två undulater och en katt. Det fungerade bra. Fåglarna var tysta då katten låg och sov uppe på buren men sen var det fullt snack.

jojjehanna
0

#0 fast jag tyckte skuggorna var rätt bra! En snygg bild av fångeskap tex.