Lite nostalgi

Härliga bilder
Hemma hos oss spelades de stenkakor när jag var liten å då på skivspelaren som satt i tv möbeln som bestod av både teve radio å skivspelare fast hos oss knastrade de mest av jazz .
Bilderna blev lite stora i formatet fick scrolla för att se kanske något med iFokus nu annars kanske minska dom till 800*600 .
mvh/bjorsa
Måste nog har vart ngt strul någonstans för då jag själv öppnar dom är dom helt ok.

kristinah, du skulle sätta dina föremål med en gammal omgivning då skulle bilderna bli mer verklighetstrogna.
Hälsningar
Robert
Det har du rätt i Robert, men nu var ja grejerna stående inne i ett 4 år gammalt äldreboende och prylarna var Olles. Men visst skulle det ha varit bättre. Skall försöka med det nästa gång för han åker runt lite hit och dit och spelar för folk.

#5, jag tror att det inte krävs så himla mycket för att det ska kännas gammalt. Har du en spetsduk över ett runt litet bord, vit vägg i bakgrunden och där har du en miljö som känns genast gammal.
Hälsningar
Robert
Du e inte så dum du
. Tack för tipset, det skall jag komma ihåg.
annars är en bra bild på en gammal grammofon att ställa den på en "gammal" stubbe eller nåt på tex. stranden eller en grusväg. Och givetvis fortsätta i svartvitt.
Det är ju en förutsättning att man har ägaren med på noterna också eller att man är en lycklig ägare själv till en sådan raritet.