Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 702 ggr
laFleur
0

Höst- kritik önskas!

Var ute och fotograferade lite höstbilder idag. Skulle mer än gärna vilja ha lite konstruktiv på bilderna.

Mvh Jessica

laFleur
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild 1

bilden är inte arrangerad, lövet låg så här på trappan hos oss. Jag har klonat bort en liten del av ett annat löv samt mörkat ner bakgrunden lite.

laFleur
0

Bild 2

Personligen gillar jag färgerna i bilden men alltid bra att få reda på vad andra tycker!

laFleur
0

Bild 3

laFleur
0

Bild 4

Gillar färgkombinationen men så särskilt mycket höstkänsla är det kanske inte över bilden.

jillysilly
0

Vilka fina bilder! Första var kanon-snygg! Men den sista känns som om den är felvänd.. det ser nästan ut som om den ska vridas 90* till höger. Fast det kanske bara är jag Tungan ute

laFleur
0

Tack så mycket!

Den sista är rättvänd, men kanske vände jag kameran fel och skulle valt en annan vinkel.

RaggeNo1
0

Terdje bilden blev min favvo. Hur gjorde du för att få fokusen "ända där borta"?

laFleur
0

Tack!
Jag fokuserade "där borta"… det funkade bra!

laFleur
0

Puttar lite =)

Metinia
0

Jag vet inte hur du gör, men det härär andra tråden på 1 min som jag ser att du har fotat underbara höstbilder! Helat fantastiskt! Grymt vackra färger och snygg skärpa, helt perfekta bilder enligt mig. Jag älskar den första!

laFleur
0

Tack så hemskt mycket!
Eftersom det har varit så mycket fina färger ute så har jag tagit lite fotopromenader då och då för att fotografera.. =)