Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 762 ggr
Akerberg
0

Ögonblicksbild - kritik

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var på väg hem från grannen när jag såg deras höns i en buske, fort upp med kameran, resultatet skickar jag med här. Vad tycker ni?

lev_livet_leende
0

Jag tycker att loggan är alldeles för stor! Jag gillar färgerna, kontrasten som fåglarna skapar mot busken.

Spectabile
0

Åh, jag som gillar höns. Det är ett riktigt fint foto.

Men som föregående skrev, loggan är för stor.

Akerberg
0

Bortse från loggan ;)

Bleenda
0

Härlig bild. Läckra färger. Kul att få en så lyckad ögonblicks bild. Jag förstår att loggan finns där. Den ska störa.

[mingdie]
0

Det är väldigt svårt att ge kritik med en stor logga som tar över bilden. Varför inte lägga ut den utan logga?

Akerberg
0

Förstår inte problemet med loggan? Den stör inte huvudmotivet, och det är smala streck som inte döljer det som är bakom

[mingdie]
0

Det blir något som inte tillhör bilden och ögat dras dit. Jag kan inte förstå varför du har en stor logga på en bild som du vill ha kritik på.

Kalle77
0

Problemet med logga på en bild man bara vill visa eller få kritik på är att den stjäl uppmärksamheten från själva bilden.
Dessutom är det mig obegripligt varför man vill förstöra sin bild med en ful logga, om det inte är ren marknadsföring av sig själv eller sitt företag man är ute efter.

Snacket om att man är rädd att någon skall sno bilden köper jag inte. Vill någon ta den så gör dom det. Logga eller ej.

Buuc
0

Jag gillar inte färgerna och kontrasterna i bilden, tycker det är för tråkigt och konstigt. Dessutom är bilden suddig och brusig på något kontsigt sett vilket jag stör mig på enormt. Men fin tanke med hönsen. :)