Foto iFokus

Foto

Etikettbildhantering
Läst 1065 ggr
bosse
0

Orn m.m.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag borjar med ornen och slutar med m.m.

Pa min fredags trip akte jag osterut for att utforska ett omrade, som jag sallan besokt tidigare. En fard pa drygt 25 mil blev det. Helt plotsligt landade denna orn pa andra sidan vagen. Naturligtvis tvarnitade jag for ett sant tillfalle kommer knappast igen. Iom att jag stannade, sa lyfte den. Senare nar jag tittade pa fotot sag jag orsaken till att den landade just dar. det ligger ett dott far framfor den.

bosse
0

Den lyfte och cirklade osterut allt hogre upp, men sen kom den tillbaka. Vagarna har i KSA har ofta ett ca 30 m brett omrade pa varje sida om vagen, som ar plant. Jag tror det ar for att flygsanden inte ska ha nan mojlighet att borja bygga upp en dyn vid vagen. Jag svangde runt och akte pa denhar plana delen for att kunna ta nagra fler foton. Har ar ett av dom.

bosse
0

Och ett annat.

bosse
0

Dan innan hade jag "jagat" denna fagel, men den trottnade snabbt pa mitt sallskap.

Blurr i bakgrunden.

bosse
0

Den hade en fin vit hatt.

bosse
0

Och aven undersidan av stjarten var vit.

bosse
0

Och sa ett foto pa den stackars lilla igelkotten, som dott svaltdoden. Jag fick inte in skarpan eller ocksa var jag for "skakad". Nar jag bodde i Sorping en gang i tiden, sa fanns det sma igelkottar varje ar pa tomten mitt i stan.

bosse
0

Nasta stackare var denna rav alldeles i narheten. Att overleva i oknen ar inte latt.

Jag formodar att det ar ungefar sa har jag skulle se ut ,om jag skulle bli kvar darute och torsta ihjal.

bosse
0

Och till sist m.m. som ar den storsta bossa jag nansin sett. Den bor vara langre an 15 meter.

mvh/bosse

AktieTrader
0

#7 Är du så hårig? Flört

bosse
0

#9 Exakt vad jag hoppades pa! Inte pa huvudet nu langre iaf.Cool Och tyvarr ganska gratt over hela kroppen.

Robert
0

#3, wow - lyckad bild.

.

Hälsningar

.

Robert