Eos 400?
Hejsan, jag funderar på att köpa en EOS 400 och undrade nu över vad ni andra tycker? Höll i en igår och blev kär. Den skall användas mest till hästfotografering o. natur, är den lämplig eller skall jag välja någon annan?

Är EOS 400 analog eller är det 400D du menar?
400D:n har väl inte släppts ännu?

Asså, man kan nog använda de flesta kameror till lite allt möjligt. Så 400D fungerar nog utmärkt till naturfoto m.m.!
EOS 400D kan man beställa på ---> www.cyberphoto.se
#1 Jop nog har 400d släppts jag stog i en butik idag och dreglade men men ack inga pengar.
Jag har nyss köpt en Canon EOS 350D! 

Var det inte prat om att släppa 400D:n första kvartalet 2007?
Eller var det Nikon D80?

Från cyberphoto:
Lagerstatus:
leveransdatum okänt
Lagerstatus:
tillfälligt slut
Antingen är alla kameror redan sålda eller så är inte slutprodukten färdig ännu, de som finns i butik kanske bara är prototyper.

Jo, de finns. Min kusin köpte sin Canon EOS 400D därifrån. Han beställde för några veckor sen och han fick den i måndags.
Hehe den finns på Åland. Kollade på den i går och dom hade fått in ett parti

Det var 400D jag kollade på.. Den verkade bra, så nu är det "bara" pengar som fattas :/ Men han som sålde kameror sa att de har extraerbjudande inför julen, gäller att spara nu ;)

Förlåt mig, trodde att det var första kvartalet i 2006 som gällde, men när kommer D80 då?
Är 400D:n lika liten som 350D?
Jag tyckte nog att den var rätt lik 350n och den låg lika bra i handen.
Nikon D80 + AF-S DX 18-135/3,5-5,6G IF ED - Nyhet!
Lagerstatus:
leveransdatum okänt
Cyberphoto
Stod på nikons sida att d80 hade säljstart på huset 5 september och ska finnas i butik nu.
Vad är anledningen till att e flesta systemkameror saknar bildstabilisering? Behövs inte det med tanke på vikten eller?
Allt fler kompaktkameror har det numera, varför har de flesta systemkameror inte bildstabilisering?
#13 Detta är något som har ändrats. Pentax, Sony och Samsung har det i kameran. Canon har haft det länge men i linserna. Skulle tro att Nikon och Olympus kommer att följa snart.
Eddie