Foto iFokus

Foto

Etikettkameror-objektiv-och-annan-utrustning
Läst 717 ggr
Paparazzi
0

Eos 400?

Hejsan, jag funderar på att köpa en EOS 400 och undrade nu över vad ni andra tycker? Höll i en igår och blev kär. Den skall användas mest till hästfotografering o. natur, är den lämplig eller skall jag välja någon annan?

pekwall
0

Är EOS 400 analog eller är det 400D du menar?

400D:n har väl inte släppts ännu?

Zeroni
0

Asså, man kan nog använda de flesta kameror till lite allt möjligt. Så 400D fungerar nog utmärkt till naturfoto m.m.!

EOS 400D kan man beställa på ---> www.cyberphoto.se

[kobbeuffe]
0

#1 Jop nog har 400d släppts jag stog i en butik idag och dreglade men men ack inga pengar.

CarlS
0

Jag har nyss köpt en Canon EOS 350D! Skrikandes

pekwall
0

Var det inte prat om att släppa 400D:n första kvartalet 2007?

Eller var det Nikon D80?

pekwall
0

Från cyberphoto:

Lagerstatus:

leveransdatum okänt

Lagerstatus:

tillfälligt slut

Antingen är alla kameror redan sålda eller så är inte slutprodukten färdig ännu, de som finns i butik kanske bara är prototyper.

Zeroni
0

Jo, de finns. Min kusin köpte sin Canon EOS 400D därifrån. Han beställde för några veckor sen och han fick den i måndags.

[kobbeuffe]
0

Hehe den finns på Åland. Kollade på den i går och dom hade fått in ett parti

Paparazzi
0

Det var 400D jag kollade på.. Den verkade bra, så nu är det "bara" pengar som fattas :/ Men han som sålde kameror sa att de har extraerbjudande inför julen, gäller att spara nu ;)

pekwall
0

Förlåt mig, trodde att det var första kvartalet i 2006 som gällde, men när kommer D80 då?

Är 400D:n lika liten som 350D?

[kobbeuffe]
0

Jag tyckte nog att den var rätt lik 350n och den låg lika bra i handen.

Nikon D80 + AF-S DX 18-135/3,5-5,6G IF ED - Nyhet!

Lagerstatus:

leveransdatum okänt

Cyberphoto

[kobbeuffe]
0

Stod på nikons sida att d80 hade säljstart på huset 5 september och ska finnas i butik nu.

iken
0

Vad är anledningen till att e flesta systemkameror saknar bildstabilisering? Behövs inte det med tanke på vikten eller?
Allt fler kompaktkameror har det numera, varför har de flesta systemkameror inte bildstabilisering?

[mingdie]
0

#13 Detta är något som har ändrats. Pentax, Sony och Samsung har det i kameran. Canon har haft det länge men i linserna. Skulle tro att Nikon och Olympus kommer att följa snart.

Eddie