Foto iFokus

Foto

Etikettfotolekar-fototävlingar
Läst 984 ggr
Buuc
0

Nej, nu!

Vad tusan hände med fotoutmaningen? Den siste som tog hand om den hade varit oansvarig på något sätt, kommer jag ihåg. Det måste starta upp igen! Vi kan inte bara glömma bort de härliga utmaningarna.

Antingen kan vi fortsätta på listan vi har nu, eller så kanske vi ska börja om helt, till Fotoutmaning #1? För alla som ska hitta på teman börjar få slut på ideér. Hur som helst, vi måste sätta igång med det nu!

[kobbeuffe]
0

Kan absolut inte mer än hålla med. Dom kan givetvis inte upphöra.

[mingdie]
0

Mandrakonian vann sista. Du kan ju skicka ett PM till honom.

Ruterdam
0

Tråkigt om dom ska försvinna!

Spectabile
0

Vi kan väl börja på ny kula så att säga.

Buuc du kanske kan köra igång det igen.

lev_livet_leende
0

Jag kikar efter dem hela tiden och blir lika ledsen varje gång det inte finns en ny… Gråter

Bra initiativ! Jag förslår att vi börjar om från början. Det finns många nya medlemmar som säkert vill ge sig i kast med även tidigare teman. De som eventuellt kört dem förut kan ju utmana sig att hitta på något nytt. :-)

Bestäm ett nu någon. :-D

Ruterdam
0

Jag håller med! Vi börjar på en ny :D !

Buuc
0

Okej, ska jag börja på en ny då? ;) Eller måste jag typ prata med Medarbetare och sånt?

[mingdie]
0

#7 Det var jag som började med tävlingen en gång i tiden så jag bestämmer nu att du kan köra igång med en ny.  Flört

Jag tycker att du kopierar det jag gjorde med reglerna som bildstorlek osv för det gör det lättare för dig.

Kör på men kom ihåg när du bedömer bilderna att det är det fotografiska som skall bedömas och inte motivet.

Mvh

Eddie

Ruterdam
0

Vad kul! Skrattande

Buuc
0

#8 Okej, vad bra! :D Jadå, jag har bedömt förut och då har jag tagit det på största allvar. ;)