Äntligen på väg!
Hejsan allihop!
Jag vill egentligen bara skriva av mig lite. Jag har nu äntligen kommit någon vart med min hemsida. Har hållt på att försöka fixa fotoalbum jättelänge men nu hittade jag ett jättenkelt sätt så nu är jag glad.
Skriva gärna nånting som ni tycker om med hemsidan! :)
johanna.elovsson.eu (inte www)
Det första som slog mig är att du borde byta typsnitt, det du använder nu är rätt omöjligt att orka läsa igenom allt med :)
Ha gärna en tillbaka knapp från galleriet till hemsidan igen, eftersom de fletsa människor är lata av sig så orkar man inte hålla på och backa tillbaka en massa för att komma tillbaka igen :)
Jag gillar dina bilder, iallafall de jag kollade på nu, har ej kollat alla :) Gillar också headern jättemycket, vet inte varför men den är tilltalande :)
Oj märkte nu att du kanske bara ville ha positik kritik? Du får ursäkta i så fall, tycker att man lär sig mer om man får lite blandad kritik så man kan ta åt sig och bli ännu bättre.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Jag tycker inte typsnittet är så fel? Inte till den lilla textmängden i alla fall. Möjligtvis något större grad. Men visst, det finns andra typsnitt som ger ett mera "kreativt" intryck. I övrigt väldisponerat och snyggt. Gav lite ideer till min egen.. :-)
#2 Det är inget typsnitt som passar webben, alltså att läsa på en skärm. Verdana eller helvetica fungerar bättre i det syftet.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#1 Det är absolut ingen faradin kritik, det är bara bra att höra! Jag har också tänkt på det där med tillbakaknapp och det skall fixat. Verdana är det jag har på typsnittet, är det för svårt att läsa de?
#2 Tack så mycket! :)