Foto iFokus

Foto

Etikettkurser-och-utbildningar
Läst 1401 ggr
[kobbeuffe]
0

Mattias Klum

Martin
0

Klickbar länk.

Tyvärr har jag inte möjlighet, men det skulle vara väldigt spännande att se hans foton.

mvh Martin

mihe
0

Oj, det had evarit en höjdare. Han är en jättebra kille tycker jag. Lugn och sansad med fötterna på jorden. Och kanonfina bilder kan ha få till också :-)

Hppas någon kan gå på det och sen lämna ett kortare reportage.

Martin
0

En länk till Mattias Klums egen hemsida kanske vore på sin plats också, för de som inte haft ynnesten att ta del av hans bilder.

mvh Martin

bjorsa
0

Om någon hittar lite bilder av jan lindblad vore de kul men de verkar som om han fallit helt i glömska men han var nog den jag beundrade mest när jag var liten å sen har vi ju oxå rolf blomberg som oxå skrivit böcker å gjort film precis som Jan å Mattias här en länk till Rolf blomberg http://www.archivoblomberg.org/rbbiography.htm

Rolf upptäckte å namngav bufo blombergi en stor padda :-)

mvh/bjorsa

[kobbeuffe]
0

Jag ska nog gå tror jag så vi får väl se vad jag kan få hit av det sedan. Om jag är hemma det vill säga, jag bor ju på Åland och i värsta fall är jag i Helsingfors och kör tradare.

[kobbeuffe]
0

Läste nyss att Mattias fått en Nikon d80 med sig att hårdtesta i Venezuela på ett 2 veckors uppdrag. Ska bli spännande att se om han berättar om det när han kommer till Åland

kristinah
0

Jag har biljetten hemma på kylskåpsdörren så jag skall dit.

Hannapanna
0

Å ja han gillar jag! Har sett en del han har tatt på hästfolk! :D niice!