Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 347 ggr
jojjehanna
0

Explosionen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag blir nog aldrig någon nyhetsfotograf. Jag blir så chockad att jag inte fattar att fota förrän det är för sent. Som idag, när mamma och moster hälsade på och vi hörde explosionen i Göteborg. Tittade ut genom fönstret och såg bilen brinna. Hörde små smällar när andra bilar tändes på. Till sist, när jag hade ringt min man och min pappa, så plockade jag upp kameran och då stod brandbilen i vägen.

När det var kravaller i Gbg vid EU-mötet fotade jag heller knappt något trots att allt hände utanför våra fönster.

jojjehanna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en till bild när man ser fler lågor. Branden släcktes verkligen snabbt och jag hade tur då vinden inte låg hitåt så vi kände nog inte ens röklukt.

Robert
0

Var det en chockad fotograf som håller i kameran, det är lite rörelseoskärpa i bilderna ;)

Robert

Niklas
0

#0: På sätt och vis är det bra att du blev chockad. Jag ser det som ett hälsotecken att du inte är mer avtrubbad än så. :-)

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

jojjehanna
0

#2 säkert, dessutom fotat genom väldigt smutsiga fönster.

jojjehanna
0

#3 tack, så ska man nog se på det. Fortsätter gärna vara en dålig nyhetsfotograf om man ser det från den synvinkeln.

Martin
0

#3 Det där är som sagt nog ett sunt tecken. :o)

Funderar ibland när man ser vissa bilder om de har ringt efter hjälp, försökt hjälpa till själv innan de börjar plåta.

mvh Martin