Ett f.d. hus.
Jag kommer att fortsätta visa foton från Dahjie, fast kanske inte så sensitiva, om man inte låter känslorna dra iväg och börja tänka på vad som hänt dom som bodde här. Enligt Islam är dom i Paradiset och vi får hoppas att dom är där.

Tack Bosse! Jag "lånar" några som du lovat. Om inte det här ska få folk att inse krigets vansinne, vet jag inte vad..
Man kan ju inget annat än sucka djupt av vemod. Fina bilder med ett hemskt innehåll, eller hur skall jag uttrycka mig.

Man kan ju undra om inte israelerna är lika mycket terrorister fast med dyra amerikanska flygplan och fina uniformer som de som de säger sig bekämpa
#11 Man kan fundera på om inte alla former av krig är någon form av terror - om inte mot stater så i alla fall mot allmänheten.
Jag berörs också verkligen av bilderna. Framför allt är det dockbilden samt vägstupet som berör.
Funderar på att ge mig ut med kameran i Malmö en dag, och dokumentera vårt elende (för även om vi inte har krig, så har vi i Sverige också enorma tragedier mitt framför ögonen på oss - dagligen. Självklart inte i samma omfattning som från ett krig. Men dock.
mvh Martin

Vilket vansinne.
Robert
Solveig om du vill, så kan jag skicka foton i större format via email. Frågar du mej, så finns det inget slut på vansinnet - inte bara här utan över hela världen.
marnyman, jag tycker att du framför en bra ide. Det är lätt att bli hemmablind. Och jag tror också att foto sajten blir bättre om den bräddas, så annat en vackra vyer och studiofoton får ett utrymme.
Och ni andra, tack för att ni läser och bryr er!
bosse
#14 läser också men har inte kommenterat så mycket. Viktiga bilder du tar, hoppas du orkar fortsätta.