Canon EOS 400D!!??
Jag är kräsen vad det gäller kamera, men ska nu få köpa en canon eos 400D och undrar vad ni tycker om den?? Någon som har och tips hur man kan få det bästa ur den?? Hehe, min första digitala systemare!!! 
Kram
Många Goa Kramar
Annisangel

Jag hade föregångaren i 3 år. ( 350d ) Och den var verkligen bra tycker jag och400d är ju snäppet vassare med större skärm mm.
Bästa tipset för att få det bästa ur kameran är att lära sig grunderna i fotografi, hur bländare och slutartid fungerar, så du kan bestämma över kameran och inte tvärtom.
#1 Ja, det var bra! Nej, en liten kamera ska inte bestämma över mig! *skakar på huvet*
Många Goa Kramar
Annisangel

400d är kanske svår att få tag på nu, men lär vara ganska billig med tanke på att det komeit ut fler modeller, tex 450d och 1000d.
jag hade turen att min kompis ska köpa en nyare så jag får köpa hans för 3.500:- 
Många Goa Kramar
Annisangel
#4: ta den chansen, det är en riktigt bra chans! jag fick för ca 1 år sedan också chansen att köpa en 400D lite billigare och jag hade redan innan siktat in mig på den så jag tog självklart chansen. Jag är väldigt nöjd med den och jag tycker det är en riktigt bra första systemkamera. Om man vill göra den "bättre" kan man satsa lite mer på objektivet och kanske köpa lite dyrare än det billigaste.
Här kommer en bild som jag tagit med den, inte bland de bästa, men jag är ganska nöjd med den.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#5 Vilken bra bild det blev verkligen!! Ja, jag ska slå till på den här kameran, det ska jag verkligen!!!
Hästen var fin den!
Många Goa Kramar
Annisangel
#6: jag ska lägga till att den bilden på #5 är tagen med kitobjektivet, ett 18-55 mm, inte överdirvet bra objektiv. Det objektivet funkar, fast jag har ett bättre nu (hehe, ett telezoom, 55-250 mm)
Jag tycker verkligen att du ska köpa kameran!
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se