Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 714 ggr
kristinah
0

Dagens bild 17.09.06

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Visserligen tagen igår. Det var streetrace och jag måste säga - det var liksom inte lätt att trycka ner i rätt tidpunkt fastän jag tog sekvensfotograferingen till hjälp.

Hannapanna
0

En passande bild till dagen idag! :D

bosse
0

Av alla dom foton jag tog idag nere i Beirut var detta ett av dom som berörde mej mest.

berra
0

#2 Här kommer en bild som inte är vanlig där du befinner dig…snacka om kontraster.

Jag har sett och upplevt mycket,och folk i norden anar inte hur förskonade de är mot all skit som finns på denna jord.

bosse
0

berra, dom kanske mår bäst av det att leva i sin lilla värld. Det är inte alltid så roligt där ute i stora världen. Jag minns Yemen i mitten på 80-talet………, Mexico på 70-talet….

Egentligen hade jag tänkt lägga ut denna som dagens bild för det var här jag såg min nuvarande chef för första gången för 12 år och några dar sen. Det var inte kärlek vid första ögonkastet……..

Lunatics
0

Solnedgång

[PeterWem]
0

Min dagens bild kommer här:

http://www41.websamba.com/peterwem/pages/Revinge%2018%20september%202006%2028.html

Ganska het dag i skolan…

broderbluff
0

Aha, du utbildar dig på räddningsverket i revinge, mitt barndomshem ^^

[PeterWem]
0

Grattis att ha varit uppvuxen där. Det är ju som Norrlands motsvarighet till glesbygd.

Robert
0

#6, ser hett ut, är det kocken som står i köket?

Hälsningar

Robert

Horsegirl
0

Här är min. Smyg fotografering :P Obeskuren

Horsegirl
0

Glömde fixa kvalliten eller alltså bilden var mycket större så nu ser den väldigt dålig ut.

[PeterWem]
0

# 9 I så fall glömde kocken något i köketSkrattande