Foto iFokus

Foto

Etikettmakro-och-stillbilder-ej-kritik
Läst 542 ggr
bjorsa
0

lisa

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Antar att man börjar bli en plåga här nu :-) Men va f…n har man tagit lite bilder vill man ju få lite respons så jag provar några å hoppas någon har något att tycka till .

Här en flitig lisa knopp kanske är de bara jag men jag gillar just knopparna .

mvh/bjorsa

bjorsa
0

Här en bild på en annan flitig lisa knopp

mvh/bjorsa

bjorsa
0

Å sen kom de en sån där fluga mitt upp i allt

mvh/bjorsa

mihe
0

Fina blombilder! Visst gör det ont när knoppar brister…dom är ju så vackra som dom är.

bjorsa
0

Varför skulle annars våren tveka ,fast nu är de ju höst säger dom fast jag tror inte på dom :-)utan här är de sommar fram till oktober när växthusplasten åker av .

Och du tack för kommentaren blir så mkt roligare när man får en kommentar :-)

mvh/bjorsa

Norrskenet
0

Jag har aldrig tänkt på att en fluga kan ha vackra färger!!!! Snart gör björsa en till flugfantast!!Flört

SallyB
0

Läcker bild på flugan, man ser till och med den lilla balansvingen(eller va den nu kallas).

bjorsa
0

#5 Dom är ju så tacksamma att fota å i synnerhet om dom sitter på en blomma å jag har ju blivit lite biten av dom och jag skulle vilja ha fler kort på dom just på blommor så de e ju bara att fortsätta leta å fota :-)

#6 Tack Sally nu undrar ju jag vad är balansvingen så jag klippte lite i bilden är de den grejen som ser vätskefylld ut på bilden ?

mvh/bjorsa

bjorsa
0

Fick till en till bild nu på balansvingen om nu det är den ?

mvh/bjorsa

Robert
0

Fina och skarpa bilder. väldigt tilltalande.

Hälsningar

Robert

bjorsa
0

Tack Robert,

Försöker ju att få till bilder som man gillar men smaken är ju som baken delad men kul att du tyckte dom var tilltalande

Antar att de bara är att fortsätta å fota så kanske man så småningom hittar sin stil just  nu är de ju mkt å kolla en …. å sen fota men förösker nu oxå att hitta något i motivet som gör de intressant eller åtminstonde vad jag tror är intressant :-) (för mig är de ju intressant)

mvh/bjorsa