Nya artiklar publicerade!
Vi försöker hålla ångan uppe här på FotoiFokus och nu finns det flera nya artiklar publicerade bland Artiklar. Tryck på fliken "Artiklar" och du hittar flera nya spännande artiklar publicerade.
Nya artiklar:
BadCopy Pro - räddar ditt formaterade kort
Några bilder och ett självporträtt av Mia
Fotografera med systemkamera, Brännvidd/Perspektiv
**Gillar du artiklarna?
**Berätta för dina fotvänner om FotoiFokus om artiklarna och om FotoiFokus.
Tänk på att vårt nätverk hjälper dig att synas på Internet. Sök exempelvis efter "Foto" på Google och du får upp 1 150 000 000 träffar, och FotoiFokus hamnar bland de 10 första träffarna. Om du vill synas bättre på Internet och bland sökmoterna glöm inte då att underteckna dina inlägg med ditt namn och skriv gärna i dina inlägg och kommentarer viktiga sökord, sådant som intresserar dig eller om dina specialområden. Exempelvis så är mina specialområden, mode, bröllop och porträtt. Det är ord jag försöker ha med i mina inlägg och kommentarer som jag skapar. Så varför inte skapa en ny tråd redan nu, dela med dig utav dina bilder, kunskaper eller frågor här på Foto.iFokus.se
Länka gärna till FotoiFokus, det hjälper dig och din hemsida!
Tack på förhand för att du hjälper oss att växa, din medverkan betyder väldigt mycket för oss. En klapp på axeln från oss till dig!
Hälsningar
Robert Hammar
Fotograf

Tydligen har det varit något fel med funktionen dubbelpublicering. Det har inneburit att artiklar som har blivit publicerade syns bara under fliken "Artiklar".
Hälsningar
Robert