Blåbärsbilden är fantastisk!! :) De andra är också fina!! :)
Blåbärsbilden ger verkligen längtan till fjällen, och blåbärspaus 
mvh Martin

Fina bärbilder ERIR här är blåbären på sluttampen men lingon är precis klara få se om man kan få frugan å plocka å råröra lingon fast då måste man ju få kroppkakor till de å de går ju inte :-)
mvh/bjorsa
#4, 5, 6 tack, tack
Någon annan kanske har lingonbilder, i annat fall får bjorsa skicka sin kamera med frugan ut i lingonskogen ;-)
Och tranbär …. å hjortronbilder måste vi även ha.

ERIR, härliga bilder. Dina bilder gav familjen en idé om vad vi ska göra i helgen, plcocka blåbär om de nu inte har torkat bort.
Hälsningar
Robert

Ja säg de :-)
Tog uttrycket från tv-serien pimp my ride som går på mtv där man fixar till bilar åt ungdomar och pimp å bling bling är uttrycken där :-)
Bling bling är att de glittrar typ diamanter o dyl å pimp är ju pimp (hallick) som tydligen har mkt bling bling på sig å de hela är väl från hip hop kulturen fast jag är inte insatt :-)dock tyccker jag att pimp my ride är ett kul program å gillar deras humor
Din lingonbilld var fin å där behövdes inge bling bling ;-)
mvh/bjorsa

#11, bilden är bra på dina lingon. Jag skulle vilja ha lite mer luft mellan lingonen och kant till bild. Bilden känns lite mörk för mig, är det tänkt så eller har du felkalibrerad skärm?
Hälsningar
Robert
Tack bjorsa.
Tack Robert. 
Mer luft var svårt att få i lingonriset. Då hade jag fått klona bort en massa bladspetsar på kanterna. Och det ids jag inte
Mina bilder är lite mörka eftersom jag gillar mustiga färger. Bilderna är tänkta att ses mot svart bakgrund.

Visst är "Kalle Knubbis" en trevlig bekantskap. Verkar bli mycket av just den sorten i år. Detta uppskattas av italienarna

#17, 18, fina svampbilder. Trevligt att ni har kommit ned på samma nivå som svampen.
hälsningar
Robert