Rauker
#5+6 Tackar. Jag tycker mycket om rauker, naturen har skapar så många olika motiv. T.ex. ansiktet i #0 eller de här "två raukerna i samspråk med varandra". Det finns lite fler bilder från Folshammar på min hemsida.
Fina bilder på en vacker miljö! Hoppas jag får möjlighet att besöka Hovs Hallar någon gång.
/Annmari
Hoppas jag kan besöka Folshammar…:)
På Hovs hallar har de inte bara utomjordisk natur, maten på värdshuset är utomjordiskt gott! 
Hälsningar
CarlS
Annmari
Detta var lite kul. Jag har varit i Folhammar många gångar denna sommar, som är min första som bosatt på Gotland. Alla gäster har vallats där och alla har fotat och klättrat på raukarna. Jag gick in på din hemsida och döm av min förvåning när jag hittar ett kort från Risön i Sollefteå. Jag räknar fortfarande denna ort som min hemort trots att jag inte bott där sedan 80-talet.
mvh/gurin som har en halv hårdisk med foton från Folhammar. De från Sollefteå sitter i något album eller ligger i någon lådan någonstans.
#9 Roligt att få kontakt med någon härinne, som bor på ön!
*S* Jag flyttade från Sollefteå till Gotland förra hösten! Tänk vad världen är liten… :-)
/Annmari
Raukar fotade jag på skolresan i somras, på Gotland. :) Här är några! (på endel står människor nedanför, då ser ni själva hur stora de var)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Och så den allra sista (jag lovar). Vad tyckte ni? :)
Fina, det ser ut som om skolresan företogs till Fårö.
mvh/gurin
#18: Yes it did. :) Tack så mycket.